ליברמן: נשמח לשמוע שנתניהו מפרק את גוש הליכוד-חרדים

באשר לאמירות כאילו נתניהו מתעכב עם השבת המנדט לנשיא כי הוא מחכה לשמוע שליברמן מתנער מתמיכה בממשלת גנץ מבחוץ באמצעות הסיעה המשותפת, אמר ליברמן: "היחיד ששיתף פעולה לאורך שנים עם הח"כים הערבים, זה נתניהו"

ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו / צילום: טל שניידר
ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו / צילום: טל שניידר

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, ערך היום (ג') סיור סיעה בהרודיון והתייחס שם למצב הפוליטי התקוע ולהעדר ההתקדמות במו"מ להקמת ממשלה. ליברמן אמר כי על כולם להתכנס סביב ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה.

"אנחנו נשמח לשמוע מראש הממשלה שהוא מפרק את גוש החרדים והמשיחיים שלו, ואז יש על מה לדבר", אמר ליברמן.

באשר לאמירות כאילו נתניהו מתעכב עם השבת המנדט לנשיא כי הוא מחכה לשמוע שליברמן מתנער מתמיכה בממשלת גנץ מבחוץ באמצעות הסיעה המשותפת, אמר ליברמן: "היחיד ששיתף פעולה לאורך שנים, מאז ימי ערפאת והמפגשים בוואי פלנטיישן,‏ עם חברי הכנסת הערבים והרשימה הערבית, זה נתניהו. שמענו את חבר הכנסת לשעבר חאג' יחיא מספר איך הוא נהנה לשתף פעולה עם מיקי זוהר ונתן אשל, וראינו וקראנו מאמרים של נתן אשל, ‏אז כרגע היחידי שמשתף פעולה גם בבחירת המבקר וגם בהקדמת חוק פיזור הכנסת זה היה הליכוד ונתניהו".

ליברמן הוסיף כי הוא ממתין לתשובת הליכוד באשר לקיום מפגשים וגיבוש קווי יסוד. "לצערי התשובה עדיין לא הגיעה, אז יש לנו זמן, ויש לנו סבלנות. נחכה".