בפחות מ-24 שעות: 7 מיליון עוקבים לפרופיל האינסטגרם של ג'ניפר אניסטון

השחקנית, שהתפרסמה בסדרת הקאלט "חברים", הצטרפה אתמול לראשונה לרשת החברתית והצליחה לשבור את האינטרנט • לתמונה הראשונה שפרסמה, בה היא מופיעה לצד חבריה מהסדרה, יש כבר כמעט 9 מיליון לייקים

ג'ניפר אניסטון / צילום: Mario Anzuoni, רויטרס
ג'ניפר אניסטון / צילום: Mario Anzuoni, רויטרס

השחקנית ג'ניפר אניסטון הצליחה לשבור את האינטרנט בעזרת פוסט יחיד באינסטגרם. השחקנית, שהתפרסמה בסדרת הקאלט "חברים", הצטרפה אתמול לראשונה לרשת החברתית ופרסמה בו פוסט יחיד: תמונה שלה לצד חמשת עמיתיה בסדרה, קורטני קוקס, דיוויד שווימר, מת'יו פרי, ליסה קודרו ומאט לה-בלאנק. בכיתוב התמונה כתבה אניסטון: "ועכשיו אנחנו חברי אינסטגרם גם. היי אינסטגרם". 

View this post on Instagram

And now we’re Instagram FRIENDS too. HI INSTAGRAM 👋🏻

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on

בתוך כחצי שעה מפתיחת הפרופיל, 116 אלף איש החלו לעקוב אחרי אניסטון. כעת, כמעט 24 שעות אחרי, מספר העוקבים לפרופיל שלה עומד על 7.2 מיליון איש, ולתמונה עצמה יש כבר כמעט 9 מיליון לייקים. 

ב-BBC ציינו כי ישנה אפשרות שאניסטון מחזיקה בשיא לחשבון האינסטגרם שהגיע הכי מהר למיליון עוקבים. לפי ספר השיאים של גינס, בשיא הזה מחזיקים היום הנסיך הארי ואשתו מייגן, כשבאפריל האחרון הגיע חשבון האינסטגרם המשותף שלהם למיליון עוקבים בתוך חמש שעות ו-45 דקות. ב-BBC מציינים כי מסתמן שאניסטון הצליחה להגיע למיליון עוקבים מהר יותר, אך מסייגים שעדיין אין אישור רשמי לכך.  

להשקת הבכורה המרשימה של הפרופיל עזרו גם חבריה המפורסמים של אניסטון. רבים מהם הגיבו לפוסט שלה ואף פרסמו פוסטים משלהם שמברכים אותה על הצטרפותה המאוחרת. כך למשל, קורטני קוקס, שותפתה לסדרה "חברים", פרסמה תמונה משותפת וכתבה: "ברוכה הבאה לעולם הרשתות החברתיות. הוא מעפן. את תאהבי את זה!".

View this post on Instagram

Hi Jen! Welcome to the social media world...it sucks. You’re gonna love it! ♥️♥️♥️

A post shared by Courteney Cox (@courteneycoxofficial) on

בתחילת החודש סיפרה אניסטון כי היא וחבריה לסדרה נפגשו לאחרונה. עם זאת, היא ציינה כי הסיכויים לתוכנית איחוד הם קלושים. "המפיקים שלנו לא ירצו את זה, הם לא ירשו לנו. זה יכול היה להיות כיף. אולי עדיף שלא יהיה איחוד, אבל לעולם לא נדע", אמרה השחקנית.