אמסלם תוקף: "הלוואי ואת שיעור הנאמנות של חברי הבלוק ילמד גם סער"

דוד אמסלם הגיב להודעת גדעון סער, שאמר כי יתעקש על קיום פריימירז בליכוד במקרה של סבב בחירות נוסף: "לא זמן למאבקים פנימיים על-בסיס אגו ואספרציות אישיות" • ח"כ יואב קיש וח"כ מיכל שיר תומכים גם הם בקיום פריימריז

דוד אמסלם / צילום: יוסי זמיר
דוד אמסלם / צילום: יוסי זמיר

הקרב הפוליטי בליכוד הופך לגלוי. אחרי הודעת ח"כ גדעון סער הבוקר כי הוא יעמוד על קיום פריימריז לראשות המפלגה, במידה ויוצאים למערכת בחירות לכנסת ה-23, הגיב היום השר דוד אמסלם.

אמסלם כתב כי "זוהי שעת חירום לאומית - לא זמן למאבקים פנימיים על-בסיס אגו ואספרציות אישיות. הלוואי ואת שיעור הנאמנות של חברי הבלוק - ילמד גם חברינו למפלגה מר גדעון סער!".

יותר מוקדם היום בתכנית בוקר טוב ישראל בגלי צה"ל התראיין ח"כ יואב קיש והביע תמיכה בגישתו של סער. לדבריו, הליכוד היא תנועה דמוקרטית ולכן יש לאפשר לקיים התמודדות על ראשות המפלגה. "אין מצב שלא יהיו פריימריז על ראשות הליכוד", אמר קיש.

ח"כ מיכל שיר, שהגיעה לזירה הפוליטית כאשר היא מזוהה עם גדעון סער, הביעה גם היא תמיכה בקיום הבחירה ואף במועמדותו של סער.

"למפלגה המפארת את הדמוקרטיה, פריימריז לראשות זו לא רשות אלא חובה. בהתמודדות לראשות אתמוך בגדעון סער, האדם המתאים ביותר ובעל היכולות הטובות ביותר להרכיב ממשלה ולשמור על ערכי המחנה הלאומי".

בשנים האחרונות טען נתניהו שכל מי שמתיימר להתמודד נגדו, מבצע אקט של חתירה או פוטש. אך למעשה בשלהי שנת 2002, הוא התמודד נגד ראש הממשלה המכהן, אריאל שרון והפסיד לו בבחירות.