צ'ק אין | ניתוח

הזיקוקין הכי קרובים בסילבסטר: כמה יעלה לילה במלונות המציעים את התצפית הטובה ביותר

לטובת מי שלא מוכן לפספס את מופעי הזיקוקים המרשימים ביותר ריכזנו ביחד עם אתר השוואת מחירי המלונות 'הוטלס קומביינד' את המלונות המומלצים ביותר בערים הבולטות במופעי הזיקוקין שלהן

זיקוקים / אילוסטרציה: שאטרסטוק
זיקוקים / אילוסטרציה: שאטרסטוק

אוטוטו תחל הספירה לאחור שתקבל בברכה את העשור החדש ואת שנת 2020. הספירה לאחור שכבר מזמן הפכה להיות יריית הפתיחה למופעי זיקוקי דינור בכל העולם, מהווה מוקד משיכה לתיירים חובבי הז'אנר שמחפשים אחר המופע המרהיב ביותר, הצבעוני והססגוני ביותר. וההיצע בהחלט מכובד. לטובת מי שלא מוכן לפספס את מופעי הזיקוקים המרשימים ביותר ריכזנו ביחד עם אתר השוואת מחירי המלונות 'הוטלס קומביינד' את המלונות המומלצים ביותר בערים הבולטות במופעי הזיקוקין שלהן, מלונות אשר מציעים לאורחים לצפות בשמים המוארים ממרפסת החדר או מגג המלון ולצפות באין מפרע במופעי הזיקוקים הגדולים בעולם. כמה יעלה חדר ללילה בערב ראש השנה האזרחי? אלו מלונות יקיימו את המסיבות השוות ביותר ואלו הטבות מציעים המלונות מציעים לאורחים לרגל אירועי סיום ותחילת השנה האזרחית. הכינו את הארנקים, את שמלות הנצנצנים וחליפות הטוקסידו - ובעיקר את המצלמות.

לונדון - מלון מריוט County Hall

מלון County Hall בלונדון מספק לאורחיו נוף מושלם למופע הזיקוקים של הבירה הבריטית. המלון משקיף על נהר התמזה החוצה את העיר, על בתי הפרלמנט, על הביג בן ועל הגלגל הענק לונדון איי. ולא רק נוף - המלון יקיים חגיגה לאורך הלילה עם תקליטנים, בר אקטיבי, שלל משקאות אלכוהוליים לרבות יין ובירה. לאחר המסיבה האורחים יכולים לפרוש לחדרים ולקום לארוחת הבוקר שביום שלאחר חגיגות הסילבסטר מוגשת בחינם.

מחיר חדר זוגי לליל הסילבסטר: 1,700 דולר

ריו דה ז'ניירו - Belmond Copacabana Palace

לא הרבה מלונות יודעים לחגוג את בואה של השנה הדשה כמו בלמונד קופקבנה פאלאס. למלון הזה יצא שם עולמי משום שהוא מארח את אחת ממסיבות הסילבסטר הגדולות בריו דה ז'ניירו. המסיבות הנערכות בכל חלקיו ואגפיו של המלון: מהמסיבה שנערכת על שפת הבריכה ועד לשלוש אולמות האירועים במלון שבהם מתנגנת בהם מוסיקה חיה. בדיוק בחצות כל המסיבות נעצרות לטובת מופע הזיקוקים המסורתי שמתקיים בחוף קופקבנה עליו ממוקם המלון.

מחיר חדר זוגי לליל הסילבסטר: 528 דולר

ניו יורק - מלון קראון פלאזה טיימס סקוור

אין ספק שהמקום המזוהה ביותר עם חגיגות השנה החדשה הוא כיכר הטיימס סקוור בניו יורק. הכיכר קנתה לעצמה שם ברחבי העולם כאחת מזירות המסיבה הראשיות וזו שבה הספירה לאחור היא המתועדת ביותר. המונים ברחבי העולם צופים מדי שנה בטקס המסורתי הכולל את נפילת כדור הענק בספירה לאחור שמיד אחריו מתחיל מופע הזיקוקים. עבור מי שרוצים ליהנות מהאירוע בלייב ולא להידחס בהמונים במזג האוויר החורפי, אפשר לצפות בשמי ניו יורק נצבעים בכל צבעי הקשת מחדרי המלון קראון פלאזה שממוקם בכיכר.

מחיר חדר זוגי לליל הסילבסטר: 2,685 דולר

סידני - Pier One Sydney Harbour Autograph Collection

אוסטרליה היא אחת המדינות הראשונות בעולם שתקבל את שנת 2019. מופע הזיקוקים שמעל גשר סידני הפך זה מכבר לתמונה המופצת ברשתות ובאתרי החדשות ברחבי העולם בליל הסילבסטר כאות לפתיחת החגיגות. המוני תושבים ותיירים מנסים לתפוס מקום לאורך ההארבור בכדי לצפות במופע הזיקוקין אבל לא חייבים להידחס: מלון בוטיק קטן עם שם ארוך "Pier One Sydney Harbour Autograph Collection", הממוקם למרגלות גשר סידני האגדי מאפשר לאורחיו תצפית בלתי נשכחת ממרפסות פרטיות, ואפילו מהמיטה בחדר דרך החלונות הגדולים שפונים לנמל. מחוץ למלון לאורך המזח נוהגים לקיים מסיבת רחוב עם תקליטנים, ברים ודוכני אוכל רחוב.

מחיר חדר זוגי לליל הסילבסטר: 1,990 דולר

ואפשר גם קרוב:

אמסטרדם - W AMSTERDAM

אמסטרדם מתמלאת בתצוגות זיקוקים ברחבי העיר, אך מלון W AMSTERDAM מציע את הנוף המרהיב מכולם. המלון צמוד לכיכר דאם שנחשבת לאחד האתרים הטובים ביותר לצפייה בזיקוקים. רבים מתקבצים בבר המלון שעורך מסיבה עם מוסיקה אלקטרונית חיה לאורך כל הערב. מתחם נוסף שמפעיל המלון הוא W Lounge הכולל מרפסת המשקיפה על הזיקוקים באזורים שונים בשמי העיר.

מחיר חדר זוגי לליל הסילבסטר: 613 דולר