הבייבי החדש של אדלר-חומסקי: תקציב הפרסום של סימילאק

התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

תקציב הפרסום של המותג סימילאק עובר למשרד הפרסום אדלר-חומסקי. התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן.

על-פי ההערכות, הפרידה מראובני-פרידן נובעת משינוי בצמרת הנהלת חברת אבוט, משווקת המותג סימילאק. השינויים המשמעותיים הם כניסתו של עמית צנטר לתפקיד המנכ"ל במקום יעל רבהון ומינוי סמנכ"לית שיווק חדשה.

משרד הפרסום ראובני-פרידן קיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של אבוט לפני שמונה שנים לאחר מכרז שניהלה החברה, כשמשרד הפרסום הקודם שלה שלמור-אבנון-עמיחי התרסק. אבוט ניהלה מכרז שכלל מעגל מצומצם של משרדי פרסום: באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן, G גרופ ושלמור-אבנון-עמיחי עצמו. הקונספט הפרסומי שהובילו היה תפיסה של "סימילאק בגלל המדע", ואחד המהלכים המרכזיים בהם לקחו חלק היה השקת סימילאק גולד.

ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני-פרידן, אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "אנחנו משרד שינק תמ"ל משדי אימו. אנו גאים על כל השנים המוצלחות לצידה של המנכ"לית המיתולוגית יעל רבהון ומאחלים בהצלחה להנהלה החדשה, עם מעבר השליטה לחו"ל. אנו מקווים עבורם שישכילו לעשות את מה שכל אמא יודעת - בלי השקעה הבייבי יתקשה לגדול".

סימילאק איננה החברה היחידה בתחום תחליפי החלב בה חלים השנה שינויים במערך הפרסום: לקראת אפריל צפוי להיסגר משרד הפרסום JWT ישראל, שמטפל בתקציב הפרסום של המותג מטרנה. הקו הפרסומי של מטרנה בשנים האחרונות הוא "הכי קרוב אליך אמא".