נתניהו וגנץ החליטו לקיים מו"מ על הקמת ממשלת חירום לאומית

יו"ר הליכוד ויו"ר כחול לבן הודיעו הערב כי הם חזרו לשולחן המו"מ • בהודעה מטעמתם נמסר כי "על רקע ההחמרה במגפת הקורונה וקריאתו של נשיא המדינה, השניים הנחו את צוותי המו"מ לחזור לשולחן הדיונים מחר בכדי לבחון אפשרות של הקמת ממשלת חירום לאומית"

בנימין נתניהו מול בני גנץ / צילום: Ariel Schalit, Associated Press
בנימין נתניהו מול בני גנץ / צילום: Ariel Schalit, Associated Press

באמצעות הודעה משותפת ששלחו דובריהם של בנימין נתניהו ובני גנץ באותו הזמן,  הודיעו הלילה (יד') השניים שהם מקיימים מו"מ פוליטי על הקמת ממשלת חירום לאומית.

יותר מוקדם, פרסם כתב "חדשות 13" ספי עובדיה שאחת ההצעות שעלתה היא כי ח"כ חילי טרופר ימונה לשר המשפטים, יחליף את השר אמיר אוחנה ובכך יווצר תחילתו של גשר בין הליכוד לכחול לבן ליציאה מן המצב הפוליטי הסבוך. במקביל בשעה זו ממתינים בכנסת לקבל את פסיקת בג"ץ באשר לבזיון בית המשפט של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

בהודעה המשותפת של כחול לבן והליכוד נאמר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ שוחחו הערב. על רקע ההחמרה במגפת הקורונה וקריאתו של נשיא המדינה, השניים הנחו את צוותי המו"מ לחזור לשולחן הדיונים מחר בכדי לבחון אפשרות של הקמת ממשלת חירום לאומית".

מחר בבוקר עשויה מליאת הכנסת להתכנס ולהצביע לבחירת יו"ר כנסת חדש, אחרי שח"כ עמיר פרץ יכנס לתפקיד לכמה שעות ספורות כדי להפעיל את המליאה.