"אוהבים את ישראל": עובדי חדשות 13 במפגן תמיכה במנכ"ל טוויטו

לטענת עובדי חדשות 13, המהלכים שננקטים נועדו בין היתר להגן על מעמדו של מנכ"ל חברת החדשות ועל סמכותו כעורך ראשי • עיתונאי חדשות 13 העלו לטוויטר שלהם תמונות עם הכיתוב "I Love Israel", כהפגנת תמיכה במנכ"ל ישראל טוויטו

ישראל טוויטו, מנכ"ל חדשות 13 / צילום: אריק סולטן
ישראל טוויטו, מנכ"ל חדשות 13 / צילום: אריק סולטן

שעות ספורות אחרי שמנכ"ל חדשות 13, ישראל טוויטו, יצא לראשונה בגלוי נגד האופן בו מתנהל בימים האחרונים מאבק עובדי החברה בהנהלה, יוצאים עובדי החברה בהצהרה שלמעשה מפרידה בינו לבין הנהלת רשת. בכתב עדכון לעובדים הם מבהירים כי המהלכים שננקטים נועדו בין היתר להגן על מעמדו של מנכ"ל חברת החדשות ועל סמכותו כעורך ראשי.

"אנחנו ממשיכים במאבק להציל את חברת החדשות מניסיונות החיסול ולשמור על הפרנסה שלנו ושל חברינו. נזכיר שמי שמידר את העורך הראשי של חברת החדשות, זאת חברת רשת שהפקיעה ממנו את סיקור משפט נתניהו, אחד האירועים החדשותיים החשובים ביותר של השנה", לדברי עובדי רשת 13.

עוד נכתב כי "רשת לא תצליח להפעיל עלינו מכבש לחצים ובטח שלא תצליח לשבור אותנו בדרך לחיסול החברה. נמשיך לשמור על החברה ומקומות העבודה שלנו - ובכך גם להגן על מעמדו של מנכ"ל חברת החדשות ועל סמכותו כעורך ראשי. אחת ממטרות המאבק היא לוודא שכל התוכן החדשותי יעבור דרך המסננת העיתונאית שלו ולא יועבר לחברות הפקה".

בנוסף במהלך כל שעות אחה"צ העלו לחשבון הטוויטר שלהם חלק ניכר מהעיתונאים בחברת חדשות 13 לוגו שאומר "I love Israel" - רמז לכך שלמרות הטלטלות והמציאות המורכבת העובדים עדיין מכבדים את המנכ"ל שלהם.

נזכיר כי קודם לכן כינה טוויטו את התנהלות העובדים "אנרכיה" וכינה את הנהלותם "הפיכה שמתבצעת בחברת החדשות".