אחרי הבנק הדיגיטלי; מריוס נכט פורש גם מתפקיד יו״ר צ׳ק פוינט

במקומו ימונה לתפקיד היו"ר ג'רי אונגרמן המשמש היום כסגן היו"ר • לאחרונה הודיע נכט גם על פרישה מהבנק הדיגיטלי וזאת 8 חודשים מקבלת האישור להקמתו מבנק ישראל

מריוס נכט - תמר מצפי
מריוס נכט - תמר מצפי

מריוס נכט, ממייסדי צ'ק פוינט , ששימש כיו"ר הדירקרטוריון מאז 2015 ביקש שלא להעמיד את עצמו לבחירה מחודשת באסיפת בעלי המניות הקרובה, כך מסרה הלילה החברה. במקומו ימונה לתפקיד היו"ר ג'רי אונגרמן (המשמש היום כסגן היו"ר). לאחרונה פרש נכט גם מהבנק הדיגיטלי וזאת פחות מ-8 חודשים מקבלת האישור להקמתו מבנק ישראל.

ג'רי אונגרמן משמש כסגן יו"ר הדירקטוריון מאז 2005. בין השנים 2001-2005 הוא שימש כנשיא צ'ק פוינט ולפני כן כסגן נשיא בכיר. לפני הצטרפותו לצ'ק פוינט אונגרמן מילא שורת תפקידים ניהול בכירים בהיטאצ'י ובחברות נוספות.

מריוס נכט מסר בהודעה: "27 שנים לאחר שהייתי שותף להקמת צ'ק פוינט, אני מסיים את תפקידי כיו"ר הדירקטוריון עם גאווה גדולה ובטחון רב בחברה ובתרומתה הקריטית לשותפיה וללקוחותיה ברחבי העולם. העולם ממשיך להיות יותר מחובר ותלוי בפלטפורמות דיגיטליות, והצורך בהגנת סייבר מקיפה וראויה לאמון - חשוב מאי פעם".

גיל שויד מסר: "מאז הקמת צ'ק פוינט ב-1993, מריוס היה לאחד מהאבות המייסדים של תעשיית ההיי טק הישראלית. אני בטוח שהוא ישיג את אותה רמת הצלחה גם ביוזמות החדשות שלו בתחום הבריאות. בשם כולנו בצ'ק פוינט, אני מבקש להודות למריוס על תרומתו האדירה לצ'ק פוינט ולכלכלה הישראלית כולה. לדירקטוריון החברה תפקיד מכריע בהצלחה הגלובלית שלנו ואנו בטוחים שהוא ימשיך בכך גם תחת הובלתו של ג'רי".

***גילוי מלא: מריוס נכט הוא בן הזוג לשעבר של ענת אגמון, מבעלות השליטה ב"גלובס". השניים מצויים במחלוקת אישית וכלכלית.