דרמה במשפחה: "פורבס" טוען שג'נר זייפה את שוויה ואינה מיליארדרית

כתבה שהתפרסמה במגזין "פורבס" בסוף השבוע האחרון טוענת לכאורה שקיילי ג'נר ומשפחתה המורחבת גרמו לתעשיית הקוסמטיקה האמריקאית ולעיתונות להאמין כי המותג קיילי קוסמטיקס של ג'נר הרבה יותר גדול ורווחי ממה שהוא באמת

קיילי ג'נר / צילום: Evan Agostini/Invision, Associated Press
קיילי ג'נר / צילום: Evan Agostini/Invision, Associated Press

סכסוך גדול במשפחת קרדאשיאן-ג'נר ההמפורסמת התגלע לאחרונה לפי המגזין "פורבס", שפרסם מאמר שכותרתו "בתוך רשת השקרים של קיילי ג'נר, ולמה היא לא מיליארדרית יותר". כותב המאמר מאשים את הבת הצעירה במשפחת ג'נר בבזבזנות מוגזמת וזיוף החזרי המס שלה, וטוען כי הג'נרים "כנראה זייפו" מסמכים חוקיים כדי לנפח את השווי של המותג. לפי "פורבס", המותג קיילי קוסמטיקס ככל הנראה "משמעותית קטן יותר ורווחי פחות ממה שהמשפחה גרמה לתעשיית הקוסמטיקה ולגורמי העיתונות להאמין".

מדובר בהאשמה חמורה מאוד, עליה קיילי ג'נר מיהרה להגיב בטוויטר במספר ציוצים זועמים - אך מעבר לכך היא לא הגיבה לפניות של עיתונאים בנושא. 

בציוציה כותבת ג'נר "למה התעוררתי? חשבתי שמדובר באתר חדשות מכובד, כל מה שאני רואה זה הצהרות לא מדוייקות והנחות חסרות ביסוס. מעולם לא ביקשתי שום תואר או ניסיתי לשקר כדי להשיג אחד, נקודה". ג'נר מצטטת את הכתבה ב"פורבס", ומוסיפה "'יצרה החזרי מס ככל הנראה מזוייפים'? זו ההוכחה שלכם? שאתם חושבים שאולי הם מזוייפים? מה אני קוראת פה?". ג'נר סיכמה בציוץ "אוקיי, בורכתי מעבר לשנותיי - יש לי בת יפהפיה ועסק מצליח ואני בסדר גמור".

לפי הצהובון הבריטי "סאן", הפרסום ב"פורבס" גורם למתח במשפחה המורחבת של הסלבריטאית הצעירה. אם המשפחה כריס ג'נר, שעל-פי דיווחים מקבלת 10% מרווחיה של קיילי, נמצאת בפאניקה. "קיילי לא מוכנה לענות לטלפונים של כריס ומבולבלת בנוגע לעל מי היא יכולה לסמוך. כריס מבוהלת שקיילי תוכל פשוט לנתק איתה קשר ולכן המתח במשפחה בשיאו", לפי המקור של ה"סאן".