הממשלה אישרה את מינויה של קרן טרנר אייל למנכ"לית האוצר

משר האוצר ישראל כ"ץ נמסר: "אני בטוח כי ניסיונה העשיר ויכולותיה המקצועיות יסייעו בידה בהובלת התהליכים הכלכליים השונים לחיזוק כלכלת ישראל והצעדתה קדימה"

הממשלה אישרה היום (א'), את מינויה של קרן טרנר אייל למנכ"לית משרד האוצר. טרנר אייל (41), כיהנה עד לחודש מאי האחרון כמנכ"לית משרד התחבורה, אך סיימה את תפקידה בעקבות חילופי השרים ולאחר שהשרה הנכנסת מירי רגב הודיעה לה כי בכוונתה להביא מנכ"ל חדש במקומה. טרנר אייל נאלצה לקצר חופשת לידה שהחלה לפני חודשיים כדי לחזור לעבודה.

טרנר אייל החלה את דרכה המקצועית באגף התקציבים באוצר שם כיהנה כרכזת בכירה באגף תקציבים, דירקטורית ברכבת ישראל ובדואר ישראל ומילאה מספר תפקידים בכירים במשרד התחבורה עד למינויה למנכ"לית המשרד ביולי 2016. היא מחזיקה בתואר ראשון בהצטיינות בכלכלה ומנהל עסקים ובתואר שני במנהל עסקים, התמחות במימון וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית.

שר האוצר, ישראל כ"ץ אמר כי "קרן טרנר אייל מגיעה למשרד האוצר בעיצומה של אחת התקופות המאתגרות ביותר לכלכלת ישראל. בכהונתה כמנכ"לית משרד התחבורה ניהלה את המשרד בצורה הטובה ביותר ובהצלחה יתרה. אני בטוח כי ניסיונה העשיר ויכולותיה המקצועיות יסייעו בידה בהובלת התהליכים הכלכליים השונים לחיזוק כלכלת ישראל והצעדתה קדימה".