ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; פריגת - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות המדורגות השבוע ראשונות במדד הפרסומות הזכורות, מציגות את נועה קירל כפרזנטורית המרכזית

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע ביטוח ישיר באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי (צמודה אליה הפרסומת ל-yes+, שהובילה את מדד הפרסומות הזכורות במהלך שלושת השבועות הקודמים). שיעור הזכירה לפרסומת נמוך ב31% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.2%.

סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, אלי משולם, מציין כי שתי הפרסומות המדורגות השבוע ראשונות במדד הפרסומות הזכורות, מציגות את נועה קירל כפרזנטורית המרכזית, מה שמדגיש לדבריו את מידת ההשפעה הרבה שיש לפרזנטור מוכר וידוע על רמת הזכירה של פרסומות. עוד הוא מדגיש כי במקרה של yes+ הדבר מקבל משנה תוקף, כך שהפרסומת עדיין זכורה למדי, וזאת למרות שלא שודרה כלל במהלך השבוע החולף. יתר על כן, הוא מציין כי הופעה של אותה פרזנטורית בשני המקומות הראשונים באותו השבוע אינה דבר שכיח.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של פריגת, "עושים כבוד לפרדסנים", כאשר גם במקרה זה מדובר במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-1% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.9%.

הקמפיין של פריגת הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, עם סך השקעה העומד על כ-1.4 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 451 (בהשוואה ל-436 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ- 38.8 מיליון שקל (גבוה משמעותית מהשבוע הקודם שעמד על 29 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים.