הרולינג סטונז מאיימים על טראמפ: אם תשתמש בשירים שלנו בקמפיין - נתבע

קמפיין טראמפ השתמש בשיר You Can't Always Get What You Want של הלהקה המפורסמת בעצרת שקיים באוקלהומה בשבוע שעבר • גם בסבב הבחירות הקודם ב־2016 נוצל השיר לצרכי הקמפיין 

דונלד טראמפ / צילום: Patrick Semansky, AP
דונלד טראמפ / צילום: Patrick Semansky, AP

להקת הרולינג סטונז הזהירה את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שהוא עלול לעמוד למשפט אם ימשיך להשתמש בשירים שלהם בעצרות הבחירות שלו. בהודעת עורכי הדין של הלהקה נאמר שהם עובדים עם ארגון זכויות המבצעים הבריטי BMI על עצירת השימוש הבלתי חוקי במוזיקה של הלהקה.

קמפיין טראמפ השתמש בשיר You Can't Always Get What You Want בעצרת שקיים בטולסה, אוקלהומה בשבוע שעבר. זו אינה הפעם הראשונה שהשיר משמש את מטה טראמפ. גם בסבב הבחירות הקודם, ב־2016, נוצל השיר לצרכי הקמפיין, אז צייצה הלהקה בטוויטר ש"הרולינג סטונס לא תומכים בדונלד טראמפ".

על פי דיווחים שונים, BMI הודיע לקמפיין טראמפ בשם הלהקה שהשימוש בשיריהם ללא היתר הוא הפרה של הסכם הרישיון, ויביא לנקיטת צעדים משפטיים.

בתחילת החודש, משפחתו של הזמר טום פטי שנפטר ב־2017 שלחה מכתב למטה טראמפ ובו נכתב כי היא אינה מאשרת את השימוש בשירו I Won't Back Down בעצרת בטולסה. בטוויטר מסרה המשפחה שהזמר המנוח "לא היה רוצה לעולם ששירו ישמש לקמפיין של שנאה".