בצל הקורונה: קמעונאית המוצרים לבית Muji ארה״ב הגישה בקשה להגנה מפני נושים

בכך מצטרפת קמעונאית המוצרים לבית בסגנון יפני לשורה של קמעונאיות שכבר עשו זאת, על רקע השפעות משבר הקורונה על הענף ברחבי העולם • החברה: "מוג׳י קיבלה החלטה לבצע ארגון מחדש בעסקיה מתוך כוונה לשרת טוב יותר את הקהילה שלנו"

קמעונאית המוצרים לבית בסגנון יפני מוג׳י / צילום: שאטרסטוק
קמעונאית המוצרים לבית בסגנון יפני מוג׳י / צילום: שאטרסטוק

עוד מנפגעי התקופה: קמעונאית המוצרים לבית בסגנון יפני מוג׳י (Muji) ארה״ב הגישה בקשה להגנה מפני נושים במקרה של פשיטת רגל (צ׳פטר 11). בכך היא מצטרפת לשורה של קמעונאיות שכבר עשו זאת, על רקע השפעות משבר הקורונה על הענף ברחבי העולם.

מוג׳י ארה״ב, הנציגות האמריקאית של החברה, הוקמה ב-2007, והיא קמעונאית המשווקת מוצרי עיצוב ומוצרים לבית. את הבקשה הגישה החברה ביום חמישי האחרון לבית המשפט בדלאוור עם התחייבויות של 50-100 מיליון דולר, המיוחסות למספר של 200 עד 999 נושים.

בהודעה שמסרה החברה נכתב: ״בעוד שתעשיית הקמעונאות חווה אתגרים בשל השפעות הסגר שהביא עמו וירוס הקורונה, מוג׳י קיבלה החלטה לבצע ארגון מחדש בעסקיה מתוך כוונה לשרת טוב יותר את הקהילה שלנו, שכולל בין היתר בקשה להגנה מפני נושים במקרה של פשיטת רגל (צ׳פטר 11)״.

עוד כתבה מוג׳י: "החנויות של מוג׳י ארה״ב נמצאות בהליכי פתיחה מחדש בהתאם להנחיות הבריאותיות, ופעילות האונליין שלנו נמשכת״.

לאחרונה ביצעו הליכים דומים עוד קמעונאיות אמריקאיות בולטות, ביניהן רשת בתי הכלבו הוותיקה JCPenney, קמעונאית האופנה ג׳יי קרו J.Crew ובית הכלבו Brooks Brothers.