מנורה מבטחים מאפשרת גישה לאזור האישי באתר באמצעות זיהוי פנים

בקבוצה שבניהול יהודה בן אסאייג טוענים שהם הראשונים בענף הביטוח לאפשר זאת  • הפיתרון הטכנולוגי הינו של הסטארט-אפ סקנוויט

יהודה בן אסאייג, מנכ"ל מנורה מבטחים / צילום: תמר מצפי
יהודה בן אסאייג, מנכ"ל מנורה מבטחים / צילום: תמר מצפי

טכנולוגיה בממשק עם הלקוחות בענף הביטוח: חברת מנורה מבטחים, שבניהול יהודה בן אסאייג, הודיעה כי היא מאפשרת ללקוחותיה להכינס לאתר הקבוצה לבחון את מצב החשבונות שלהם באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים. עד כה לקוחות החברה יכלו לגשת לנתוניהם "באזור האישי" באתר החברה באמצעות סיסמא קבועה או חד פעמית (OTP), בדומה למה שקורה בגופים ובחברות רבים אחרים במשק. עכשיו הלקוחות יוכלו להיכנס מהסלולרי גם באמצעות זיהוי פנים, כאמור.

במנורה מבטחים טוענים שהחברה היא "קבוצת הביטוח והפיננסים הראשונה המאפשרת שימוש בטכנולוגיית זיהוי פנים בכניסה לאזור האישי באתר החברה דרך הטלפון הסלולרי", כשהם מפרטים כי הפיתרון הטכנולוגי הוא של הסטארט-אפ הישראלי סקנוויט.

לדברי משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע במנורה מבטחים ביטוח, החידוש האמור "יחסוך ללקוחו זמן יקר ויספק להם חווית משתמש".

מנורה מבטחים מנהלת נכסים בהיקף של יותר מ-200 מיליארד שקל והיא מקבלת מלקוחותיה פרמיות ודמי גמולים שנתיים בהיקף של כ-24 מיליארד שקל. הקבוצה מחזיקה בקרן הפנסיה החדשה המקיפה הגדולה בשוק.