"אנחנו מבינים שהתקופה הזאת הולכת ללוות אותנו עוד הרבה זמן"

אתגר המנכ"ל עם טל גרנות־גולדשטיין, מנכ"לית הוט, על ההחלטה למלא את החלל בעזרת מסך הטלווזיה, על הסקרים שעשו ללקוחות בעקבות הקורונה ועל הדאגה ליצירה הישראלית • ויש גם טיפ מנומק

ספרי על אתגר משמעותי שהתמודדת איתו באחרונה. כיצד פעלת?
תקופה הקורונה עצרה את החיים. אנשים היו רגילים לצאת, ללכת לחדרי כושר, מסעדות וקייטנות, וברגע אחד הכול נסגר. האתגר המרכזי שלנו היה למלא את החסר במקומות שנותר חלל. לכן החלטנו להביא הכול למסך הטלוויזיה כדי לסייע לאנשים לצרוך עוד מידע ושירותים דרך המסך - לא רק כבידור. בתקופה שלא הייתה יצירה, שלא הייתה אמנות, הפקנו במיוחד תכנים שעונים על אותם צרכים, והעלינו מתחמי תוכן ייעודים בשירות ה־VOD שלנו שעונים בדיוק על החוסר, כמו תוכני כושר, תוכניות בישול, קורסי הורים והעשרות, תוכני לימוד וטיפוח וביוטי.

אנחנו מבינים שהתקופה הזאת הולכת ללוות אותנו עוד הרבה זמן, וכחברה שמחויבת לספק ללקוחותיה את השירות והמוצר הטובים ביותר, החלטנו להביא את כל מה שצריך לתוך הבית.

עם מי התייעצת ומה עזר לך להתמודד?
עם צוות ההנהלה שלי, שהקשר איתו הוא 24/7 ואיתם אני מתלבטת ומתייעצת על הדברים המשמעותיים. מאחורי הפרויקט הזה עמדו גם יועצים ניהוליים ומומחים מהתחומים השונים שסייעו לנו עם קבלת תובנות חשובות. אך כמובן שמעל הכול אלו הלקוחות; עשינו עשרות סקרים כדי לדעת מה חסר ללקוחות בתקופה החריגה והמאתגרת הזאת ומה יגרום להם לעבור את התקופה הזאת בצורה הקלה ככל האפשר. ביחד עם כל אלו, הצלחנו לעבור את האתגר הזה בצורה הטובה ביותר.

איך את מסכמת את מה שלמדת מהאתגר והפתרון?
להגיד שאנחנו חיים בעולם דינמי שמשתנה כל הזמן - זו ממש קלישאה בעידן הקורונה, שהפכה את העולם. בראש ובראשונה עומד הצורך לראות ולצפות מה משתנה ולתת לזה פתרון מיידי. הצלחנו לתת מענה ללקוח ולתת עולם ומלואו, ובזמן זה המשכנו להפיק ולעשות פרויקטים מיוחדים על הקורונה על מנת לשמר את היצירה הישראלית, וכל זה בלי לשחרר אף עובד בהוט לחל"ת.

יש מנהל/ת שמהווה עבורך השראה?
למזלי, אני עובדת עם מקבץ איכותי של מנהלים ועובדים שמובילים אסטרטגיה, שינויים ויכולת ביצוע, שיודעים להוביל אנשים ולגייס אותם למטרות הארגון מתוך תחושת אחריות ושליחות, ולא כעוד עבודה נוספת ושגרתית. בסוף אנשים זה הסוד, וזה מה שעושה את ההבדל בין ארגון טוב לארגון חד ומעולה.

טיפ מנהלים: עדיף לקבל היום החלטה על סמך המידע הקיים, ולא לקבל החלטה בהמשך על סמך מידע שיגיע. תמיד אפשר לשנות החלטות - אבל דחייה בקבלת החלטות משתקת ארגונים וגורמת לוואקום רע לארגון. תנועה תמיד עדיפה על סטגנציה.

ברוכים הבאים למדור הניהול החדש של מגזין G. על המדור הזה עמלנו עוד לפני תקופת הקורונה מתוך מחשבה שהמוסף השבועי של "גלובס" יכול וצריך להוות במה עיתונאית רלוונטית לאוצרות של ידע בתחומי הניהול, ומתוך רצון להציג מגמות עדכניות, כלים חדשניים ומקורות השראה למנהלים בדרגים שונים.

ואז הגיעה הקורונה. ומתוך הכאוס התעסוקתי התחדד עוד יותר הצורך לייצר בית שירכז מגמות ניהוליות שונות ויסייע בקבלת החלטות.

המדור שאותו אתם קוראים כעת הוא הסנונית הראשונה, מעין גרסת בטא שתלך ותתרחב עם הזמן. נשמח לתגובות, הארות והצעות: g@globes.co.il