חברת המכשור הרפואי הוספיטק חתמה על הסכם הפצה בארה"ב

חברת ההפצה האמריקאית מדליין תפיץ את מכשיר ה-AG Cuffill, שעוזר להתאים את לחץ בלונית צנרר בהנשמה ידנית • ההסכם מוערך ב-3 מיליון דולר

חברת המכשור הרפואי הוספיטק הנשמה (Hospitech Respiration), הודיעה היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם חברת מדליין (Medline Industries) האמריקאית להפצת מכשיר ה-AG Cuffill. מדובר במד לחץ דמוי מזרק לניהול לחץ הבלונית בצנררים (טובוסים), המשמשים בהנשמה מכנית (הנשמה על ידי מנשם). החל מתחילת חודש אוקטובר תהפוך מדליין להיות המפיצה הבלעדית של ה-AG Cuffill בארה"ב. ההסכם מוערך בשלב הראשון ב-3 מיליון דולר.

מדידה והתאמת לחץ בלונית צנרר ההנשמה הינה קריטית עבור חולים מונשמים. לחצי השרוול יכולים להשתנות במהירות, במיוחד במהלך הובלת המטופל או כאשר משנים את תנוחת החולה, ה-AG Cuffill הינו מכשיר המשפר את בטיחות המטופלים תוך הפחתת הסיכון לזיהום בין חולים ובין החולים לצוות. המכשיר יכול לשמש את כל אנשי המקצוע הרפואיים, בהם צוותי אמבולנסים הנותנים מענה ראשוני, טיפול נמרץ, מרדימים ומטפלי בית כדי להפחית את פוטנציאל זליגת הפרשות לריאות או נזק לדפנות קנה הנשימה העשוי לנבוע מניפוח-יתר.

מן החברה נמסר כי לאור הדרישה הגוברת לצמצם סיכונים הכרוכים בזיהומים בחולים מונשמים בכלל ולאחרונה בחולי קורונה בפרט, התרחב מאוד השימוש במוצר.

"השותפות עם מדליין עולה בקנה אחד עם החזון של הוספיטק להקל ולשפר את הטיפול בחולים מונשמים תוך צמצום סיכונים וסיבוכים לחולים", אמר יואב ונקרט, מנכ"ל הוספיטק. "לאחר שה-AG Cuffill הפך לסטנדרט טיפולי במאות בתי חולים, צוותי חדרי מיון וצותי חרום בארה"ב, אירופה, אסיה ושווקים אחרים, הסכם שיתוף פעולה חדש עם מדליין מאפשר לנו להגדיל בצורה משמעותית את נגישות המוצר ולהציע לכל ספקי שירותי הרפואה והטיפול הביתי ברחבי ארה"ב גישה למוצר".