קורלוג‘יקס מגייסת 25 מיליון דולר מרד דוט ואייל עופר

הסטארט-אפ מסייע לצוותי פיתוח ו-DevOps לנהל ולנתח את קבצי הלוג ונתוני האבטחה על בסיס למידת מכונה  • בעקבות הגיוס החברה תוסיף עוד 40 עובדים בישראל, רובם במחקר ופיתוח

קורלוג‘יקס (Coralogix), המפתחת פתרון לניתוח קבצי לוג, הודיעה היום (ד’) על גיוס 25 מיליון דולר במסגרת סבב B. הגיוס הובל על ידי קרן רד דוט קפיטל פרטנרס הישראלית וקרן OG tech Partners, זרוע ההשקעות בטכנולוגיה של אייל עופר. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקיימים בחברה: StageOne Ventures, קרן אלף (Aleph), קרן 2 B-angels ו-Janvest Capital Partners . 

קורלוג‘יקס הוקמה ב-2015 על ידי אריאל אסרף (מנכ"ל), יוני פרין (סמנכ"ל טכנולוגיות), ליאור רדלוס (ארכיטקט פתרונות) וגיא קרופ (המנכ"ל לשעבר, שעזב לפני שלוש שנים). עד לסבב הנוכחי גייסה 16 מיליון דולר, כך שכעת מסתכמים הגיוסים של החברה ב-41 מיליון דולר.

החברה מעסיקה כיום 60 עובדים בישראל, ארה"ב, והודו, כאשר הצוות בישראל מונה 35 איש. בעקבות הגיוס היעד של החברה הוא להכפיל את כמות העובדים בחברה עד סוף השנה כולל תוספת של 40 עובדים בישראל. לחברה כ-1,800 לקוחות והכנסותיה עומדות על מיליוני דולרים בשנה. 

אסרף אמר ל"גלובס" כי "יש לנו הרבה כסף בקופה והכנסות יפות, כך שהאתגר הגדול ביותר מבחינתנו כעת הוא לראיין ולגייס עובדים, בעיקר למחקר ופיתוח, כדי להרחיב את המוצר ולהתמודד עם יותר לקוחות ודאטה. בגל הראשון של הקורונה הגיעו אלינו פתאום הרבה קורות חיים של עובדים שפוטרו, אבל מאז הרבה חברות הבינו שהן פיטרו יותר מדי וחזרו לגייס, אז היום קשה לגייס עובדים טובים". 

קורלוג'יקס מסייעת לצוותי פיתוח ו-DevOps לנהל ולנתח באופן אוטונומי את קבצי הלוג ונתוני האבטחה שלהם. הפלטפורמות של החברה, שמבוססות על למידת מכונה, מאפשרות זיהוי אוטומטי של חריגות והתרעה על מגוון תקלות. בין הלקוחות של קורלוג'יקס ישנן חברות ישראליות כמו מאנדיי, חברת הסייבר ארמיס ופייבר.  

קורלוג'יקס פועלת במתכונת של SaaS על הענן של AWS. עד היום גבתה החברה תשלום על פי נפח קבצי הלוג ששולחים אליה לקוחות והזמן שהם רוצים לשמור אותם על הענן. במקביל לגיוס הודיעה החברה על מסלול חיוב דיפרנציאלי חדש בשם Streama, בו הלקוחות יוכלו לשלם על פי רמת הניתוח שהם רוצים לבצע על קבצי הלוג. על קבצי לוג חשובים החברה תשלם תעריף גבוה יותר מאשר על קבצי לוג שאינם דורשים ניתוח עומק אלא רק איחסון. 

"אנחנו רואים צמא אדיר בשוק להורדת מחירים ואם חברה תשלם 150 אלף דולר בשנה במקום חצי מיליון, זה משהו שיעזור לה לא לפטר עובדים. אצל חלק מהלקוחות שלנו כמו חברת ויה, המסלול החדש חתך את החשבון בחצי ממש, שזה גם טוב לנו כי לקוח מרוצה לא הולך למתחרים. לעומת זאת, אצל לקוחות אחרים זה הגדיל את החשבון כי יש להם הרבה מידע שעד היום הם לא ניתחו בגלל שזה היה יקר מדי. כשאנחנו מציעים מחיר דיפרנציאלי פתאום שווה להם לשלם 150 אלף דולר לשנה ולקבל כיסוי מלא במקום 50 אלף על ניתוח 10% מהמידע", אמר אסרף.