"זו קטסטרופה": הרגולטורים הבכירים חושפים את מחיר האין תקציב

יכולנו לספר לכם על דיל המינויים הפוליטיים שאושר בממשלה, על השרים שהחרימו את הישיבה או על הסקרים האחרונים • במקום זה החלטנו להביא שני מונולוגים של שני רגולטורים בכירים שמספרים לגלובס, בעילום שם ובגילוי לב, איך נראים משרדי ממשלה שלא מתפקדים

בני גנץ ובנימין נתניהו בהשבעת הכנסת ה-35 / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
בני גנץ ובנימין נתניהו בהשבעת הכנסת ה-35 / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
"כבר שנה שאנו חיים עם תקציב של 1/12, שזה בעצם להיות בלי תקציב. אין לנו כסף לכלום. מסכימים שנשלם משכורות, שכר דירה וחשבון חשמל, אבל שום דבר מעבר. למה שנחשב קשיח, אין לנו פרוטה. לא ליועץ חיצוני שנדרש בחלק מהמהלכים, לא לרכישת דאטה ולא לכלום.