תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

שכונת נווה יהושע, ר"ג: "האטרקטיביות נובעת מההתחדשות העירונית והמיקום"

קרבה למרכז, אורבניות לצד שטחים ירוקים, שפע מבני ציבור והקו הסגול של הרכבת הקלה שבדרך • כל אלו הופכים את שכונת נווה יהושע שברמת גן ליעד התחדשות עירונית • בקרוב יוקם בה פרויקט הפינוי בינוי "new רמת גן", הכולל שלושה מגדלי מגורים חדישים

פרויקט רמת גן new. דגש על קהילתיות ואיכות החיים / הדמיה: sharpen
פרויקט רמת גן new. דגש על קהילתיות ואיכות החיים / הדמיה: sharpen

הכתבה בשיתוף ענב

שכונת נווה יהושע ברמת-גן, בה מתגוררים כ-7,000 תושבים, עוברת בעשור האחרון מתיחת פנים. במהלך תקופה זו החלו להיעלם לאיטם הבניינים הישנים בשכונה הוותיקה; אלו הולכים ומתחלפים בבנייה רוויה חדישה ומודרנית לצד פיתוחן של גינות ציבורית, שטחים ירוקים ושבילי הליכה ואופניים, המוקמים לטובת האוכלוסייה הצעירה והחזקה המגיעה לשכונה המתחדשת.

מה גורם למהפך המדובר? ראשית נתחיל במיקומה האסטרטגי - השכונה ממוקמת בדרום מזרח רמת גן בסמיכות לציר אלוף שדה בואכה דרך השלום בתל אביב. המשמעות היא שבזמן קצר ניתן להגיע לאזורי התעסוקה הגדולים של מתחם עזריאלי בתל אביב או מתחם הבורסה ברמת גן. באותה נשימה ניתן לנסוע מנווה יהושע דרומה וצפונה דרך כביש 4 הסמוך. בנוסף, הקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה צפוי לעבור במחלף אלוף שדה ולהגביר עוד יותר את הנגישות אל השכונה.

שנית, חווית המגורים - נווה יהושע ממוקמת בסמיכות רבה לאזור כפר המכבייה והפארק הלאומי ברמת גן. כך שתושביה נהנים גם משטחים ירוקים וגם מאורבניות. גורם נוסף במשוואה הוא הוותק של השכונה - שמשופעת במבני ציבור כמו קופות חולים, סניף דואר, טיפת חלב, גני ילדים ובתי ספר. על כן הדיירים החדשים, כמו גם ילדיהם, לא ייאלצו להתרחק לשם קבלת שירותים בסיסיים מהשכונה.

נתוני פתיחה אלו, לצד הפיתוח המסיבי שעוברת נווה יהושע מתבטאים כמובן במחירי הדירות בשטחה, המטפסים בין היתר עקב כניסתן של משפחות צעירות וחזקות לשכונה.

לפרטים נוספים על פרויקט "new רמת גן", בנווה יהושע הקליקו כאן>>

"ליהנות מקהילתיות בריאה"

אחד הפרויקטים המסקרנים בשכונה הוא פרויקט הפינוי בינוי "new רמת גן" של חברת ענב. במסגרתו ייבנו 3 מגדלי מגורים יוקרתיים על שטח של כ-5 דונם ברחוב הררי 4-14 בשכונה, במקום 6 בניינים ישנים. כל מגדל יתנשא לגובה של 21 קומות, הוא יכלול לובי מפואר ושטחים משותפים לרווחת הדיירים, לרבות חדר כושר משוכלל, חדרי עבודה מודרניים וחללים למגוון אירועים. הפרויקט מציע מגוון רחב של דירות חדישות בנות 2.5, 3, 4 ו-5 חדרים לצד מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. בנוסף, בתווך בין הבניינים יוקם פארק ירוק שישתרע על כדונם וחצי לרווחת הדיירים בשכונה.

שכונת נווה יהושע, מבט ממערב למזרח. נגישות לאזורי תעסוקה / הדמיה: sharpen
 שכונת נווה יהושע, מבט ממערב למזרח. נגישות לאזורי תעסוקה / הדמיה: sharpen

"ניתוח שלנו של נכסים הממוקמים לצד צירי תחבורה עתידיים ראשיים, בטח כאלו המצויים בקרבה לתחנות הרכבת הקלה, מעלה שערכם עלה ב-10-15 אחוז, מה שעשוי לקרות גם בשכונת נווה יהושע, שבקרבתה צפוי לעבור הקו הסגול של הרכבת הקלה", אומר עירון בציר, סמנכ"ל השיווק בחברת ענב. "בנוסף, הדירות הנמכרות בפרויקט כעת הן במחיר למ"ר אטרקטיבי יותר משכונות סמוכות. המשמעות של שני נתונים אלו היא שמשקיע שירכוש דירות בפרויקט עשוי להשביח את כספי השקעתו הראשונית. בעצם יש כאן הזדמנות, שבעיני מהווה השקעה שקורצת למשקיעים".

הוא מוסיף כי "אנו רואים בשכונת נווה יהושע התעוררות גדולה מאד מבחינת התחדשות עירונית גם בגלל המיקום שלה ולכן סימנו אותה כיעד אטרקטיבי". ענב מקדמת באופן עצמאי ובשיתוף חברות אחרות פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, המונים למעלה מ-15 אלף יחידות דיור בשטח כולל של כ-2.5 מיליון מ"ר בכל רחבי הארץ.

- אתם עומדים לבנות כל בניין בנפרד?

"לא. אנו בונים את שלושת הבניינים בצורה הוליסטית, הם יוקמו בבת אחת. התפיסה ההוליסטית תתבטא לא רק בבנייה עצמה, אלא גם במה שיקרה לאחר האכלוס. הפרויקט נבנה כמתחם שיאופיין בשיתופיות וקהילתיות, בשלושת הבניינים יפעלו חדרי כושר, חדרי דיירים משותפים וחלל עבודה משותף. כמו כן, בכל בניין יוקם גן ילדים עירוני שישרת את ילדי המגדל. כך הדיירים ייהנו לא רק מאיכות חיים גבוהה אלא גם מקהילתיות בריאה.

"בחזון שלנו אנו רואים את ההורים מלווים את ילדיהם בבוקר לגן שנמצא בקומת הקרקע של הבניין, הולכים מרחק הליכה קצר לתחנת הרכבת הקלה, נוסעים בה לעבודתם בתל אביב וחוזרים הביתה בסוף יום העבודה. המשמעות היא שאין פקקים ולחץ בבוקר, ואפשר להגיע לעבודה ברוגע ולחזור מוקדם הביתה לבלות עם הילדים בפארק שמתחת לבית".

- מהו סטטוס הפרויקט?

"בעוד כחודש נצא לשיווק במחירי פריסייל והצפי הוא ששלושת הבניינים יהיו מוכנים לאכלוס ב-2024".

לפרטים נוספים על פרויקט "new רמת גן", בנווה יהושע הקליקו כאן>>