מי יהיה הסטארט-אפ המבטיח של גלובס לשנת 2020

ב-2005 זו היתה מלאנוקס, ב-2010 ווייז דורגה ראשונה וב-2012 פייבר • דירוג הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס מזהה שנה אחר שנה את החברות שיהפכו למובילות ההייטק הישראלי • מי תהיה הכוכבת הבאה? • שידור חי

כבר 15 שנה שמערכת גלובס מפרסמת את דירוג עשרת הסטארט-אפים המבטיחים של השנה. הפעם יוכרזו החברות הזוכות במתכונת קורונה, באירוע אונליין שיערך בשיתוף JP Morgan וישודר בשידור חי באתר גלובס ובעמוד הפייסבוק. מעבר להכרזה, בכנס נעסוק בשאלת האופטימיות בכל הנוגע לתעשיית ההייטק העולמית - האם היא מוצדקת על רקע המגפה המשתוללת, וגם על רקע דילמות של אתיקה וטכנולוגיה. 

גולת הכותרת של האירוע תהיה חשיפת עשרת הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2020, בחירה שלטובתה גייסה מערכת העיתון עשרות שחקנים בשוק ההון-סיכון המקומי: מנהלי קרנות, גופי השקעה ומרכזי פיתוח של חברות רב-לאומיות. הם התבקשו לדרג חברות סטארט-אפ שבעיניהם בעלות הפוטנציאל הרב ביותר, בהתאם לכללים מדויקים שהוגדרו מראש: היקפי מכירות, בחירה של ארבע חברות כשרק אחת מהן שייכת לפורטפוליו של המשקיע, ועוד. 

עשר החברות שיקבלו את מספר הקולות הגבוה ביותר מקהילת המשקיעים יוכרזו כמבטיחים ביותר. הליך הבחירה המקצועי והשקוף הוכיח בעבר את כוחו בחיזוי פוטנציאל צמיחה והצלחה עתידית - עם חברות מדורגות שהפכו לקטרים של המשק הישראלי, ובהן מלאנוקס, וויקס, ווייז, פייבר, מאנדיי.קום ועוד רבות.

לוח זמנים לכנס:

10:00-10:05
דברי פתיחה - מיכל רז חיימוביץ', גלובס

10:05-10:30
מיכה קאופמן, מנכ"ל מייסד ושותף, פייבר
בשיחה עם עמרי זרחוביץ', גלובס

10:30-11:00
פאנל: האם האופטימיות לגבי תעשיית ההייטק מוגזמת?
זיו גפני, מנהל החדשנות הדיגיטלית, JP Morgan
אביבית מנה קליל, מנכ"לית משותפת באופנהיימר ישראל
יודפת הראל בוכריס, מנהלת ההשקעות של קרן בלאמברג קפיטל בישראל
מנחה: אופיר דור, גלובס

11:0 -11:30
האתיקה של הבינה המלאכותית: שיחה בין עו"ד ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר ופרופ' שי שלו שוורץ ממובילאי

11:30-12:15 חשיפת הסטארט אפים המבטיחים לשנת 2020

12:15-12:30
דניאל זינקין, מנהל הטכנולוגיה הגלובלי לבנקאות השקעות ומנהל המרכז הטכנולוגי בישראל, JP Morgan בשיחה עם גיא בן סימון, גלובס