סלקום | בלעדי

סלקום תשקיע ב-2021 בהגדלת הפריסה של הדור הרביעי והחמישי

הנהלת סלקום סבורה כי הרשת הסלולרית של החברה סבלה מיותר מדי קיצוצים, ונדרשת בה השקעה מהותית • לכן, ב-2021 סלקום מתכננת שדרוג נרחב של הרשת, פריסת מאות אנטנות של רשת דור 4 והוספת אתרי דור 5

מנכ"ל סלקום, אבי גבאי / צילום: כדיה לוי
מנכ"ל סלקום, אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

דירקטוריון סלקום  אישר בשבוע שעבר את תוכניות העבודה של החברה ל-2021, ולגלובס נודע כי המגמה המשתקפת מהתקציב היא של האצה משמעותית בשיפור ושדרוג הרשת הסלולרית.

ההנהלה הנוכחית בסלקום סבורה כי הרשת הסלולרית סבלה מיותר מדי קיצוצים, והיא נדרשת להשקעה מהותית על-מנת להפוך אותה לרשת מובילה.

ככל הידוע, בסלקום מתכננים שדרוג נרחב, פריסה של מאות אנטנות של רשת דור 4 והוספת אתרי דור 5. נזכיר כי לסלקום יש פחות אתרי דור 4 ממתחרותיה, והיא מתכוונת להשלים את הפער.

בשבוע שעבר עדכנה סלקום את משרד התקשורת כי סיימה את פריסתם של מעל ל-250 אתרי רשת דור 5, בתוך חודש מיום קבלת הרישיון. תוך כדי פריסת רשת דור 5, שיפרה סלקום גם את פריסת רשת ה-LTE שלה, בזכות התדרים החדשים שרכשה, וכבר היום ניתן להרגיש את השיפור בקליטה ובכיסוי.

בנוסף סלקום שדרגה את ליבת הרשת ופרשה את האנטנות בתחום התדר 3.5 גיגה הרץ המשמש לטכנולוגיית הדור ה-5, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים.

עוד מתכננת החברה להרחיב ב-2021 את קיבולות ה-IP ללקוחות האינטרנט ולהשקיע בסיבים ללקוחות העסקיים של החברה ובמערכות מידע לשדרוג השירות ללקוחות.

המטרה שהוצגה לדירקטוריון היא להשיג שיפור דרמטי ברמת השירות והתאמת התשתיות לצרכים של לקוחות 2021 בעידן העבודה מהבית, ובחברה מתכננים להשקיע בכך עשרות מיליוני שקלים.

מסלקום לא נמסרה תגובה.