איזו תמונה לבחור לפרופיל העסקי שלכם בלינקדאין

מה צריך לדעת על בניית פרופיל ברשת לינקדאין? ומה לא מומלץ לעשות? בשבועות הקרובים נשתף כאן טיפים למשתמשים • ניהול וקריירה, מדור חדש

הטיפ השבועי
הטיפ השבועי

תקופת הקורונה טרפה את הקלפים בשוק העבודה. מנהלים ועובדים כאחד נאלצים לעכל שינויים מהירים ולהסתגל אליהם תוך כדי תנועה. איך מנהלים ומתנהלים בעולם כזה? במדור החדש "ניהול וקריירה" נציג בפניכם את מיטב המומחים שיציעו דרכים להתמודד עם עולם העבודה המשתנה, או לכל הפחות ייתנו לנו כמה נקודות למחשבה

 כולנו מכירים את המשפט "תמונה שווה אלף מילים". הוא ודאי נכון כשמדובר בתמונה שלכם בפרופיל העסקי בלינקדאין. לפניכם 5 טיפים לתמונה שתמשוך תשומת לב חיובית.

1. פרופיל ללא תמונה נתפס כחשוד, לא אמין וחסר הכרה במקצועיות בעליו.

2. העלו תמונת פרופיל ייצוגית. היא מגדילה את סיכויי הצפייה בפרופיל פי 14 ואת מספר ההודעות פי 36. הימנעו מתמונות שלכם עם משקפי שמש, תמונת סלפי או תמונה משפחתית.

3. העלו תמונה עדכנית. תמונת הפרופיל שלכם צריכה להיות לא רק ייצוגית, אלא גם עדכנית, ועדיפה תמונת פנים עד החזה או מעט מתחת לכתפיים.

4. חייכו. חיוך עובר אפילו בשיחת טלפון, ועל אחת כמה וכמה בתמונה. לכן העלו תמונה מחויכת עדכנית ואותנטית.

5. השאירו את היצירתיות לתמונת הרקע, הניתנת לעריכה. הדבר נכון בעיקר לפרופיל של אדם בתחום עיצובי/יצירתי או כאשר יש לוגו מזוהה עם בעל הפרופיל. אם יש לכם תחביב מיוחד, תוכלו לתת לו ביטוי בתמונת הרקע.

התמונה מנגישה אותנו ומזמינה אלינו. למשל, אם הכרנו עמית בכנס או וובינר והתחברנו ברשת, כאשר נאשר חברות או ניתקל שוב בפרופיל (בקריאת פוסט מעניין או תגובה), יהיה חיבור מיידי ואישי יותר.

שירה בורנשטיין / צילום: אולגה כץ
 שירה בורנשטיין / צילום: אולגה כץ

שירה בורנשטיין היא מומחית למיתוג וקריירה בעידן הרשתות, בעלת תואר שני בלימודי עבודה מאוניברסיטת תל אביב וותק של 16 שנה במשאבי אנוש. חיה ונושמת את שוק העבודה ולינקדאין