"אני קוראת חדשות בישראל ובאנגליה, ולא רוצה לחיות לא פה ולא פה"

גליה שילה סום חוגגת את הכריסמס העשירי שלה בלונדון, אבל זו הפעם הראשונה שהיא מעבירה אותו בעיר • בבריטניה אמנם מערכת החינוך פתוחה, אבל היא כבר מתלבטת אם לשלוח את הילדים אחרי חופשת החג - בכל זאת המוטציה משתוללת • האזינו

גליה שילה סום עם הבן זוג עידו והילדים נדב ואביב, בלונדון של ימי הקורונה / צילום: תמונה פרטית
גליה שילה סום עם הבן זוג עידו והילדים נדב ואביב, בלונדון של ימי הקורונה / צילום: תמונה פרטית

 

להאזנה בספוטיפיי 
להאזנה באפל פודקאסטס
להאזנה בגוגל פודקאסטס 
כתובת RSS

"אם בסגר הראשון עוד נפגשנו עם אנשים פה ושם, עכשיו אנחנו ממש משתדלים לא לראות אף אחד. המצב יותר מלחיץ משהיה", מספרת גליה שילה סום, שחיה כבר יותר מעשור בלונדון עם בן זוגה עידו והילדים אביב ונדב. בבריטניה מתעקשים שלא לסגור את מערכת החינוך גם בימי הסגר, אבל עכשיו הילדים בכל מקרה בבית לחופשת כריסמס. 

"האמת היא שאני מתלבטת אם לשלוח אותם גם אחרי החופשה", היא אומרת, "התחושה היא שהמון אנשים סביבנו חולים או בבידוד". היא מספרת שבסופרמרקט כבר התחילו להגביל משלוחים ולא מאפשרים רכישות גדולות של אותו מוצר, כדי שלא יחסר לאחרים, ובאופן כללי על אווירת לחץ יחסית. 

אבל מבחינת גליה, השיבוש האמיתי של החיים מגיע דווקא מהברקזיט. "המגפה תעבור בסוף, אבל למהלך הזה יהיו השפעות הרבה יותר משמעותיות עלינו בטווח הארוך". 

האזינו לשיחה המלאה בפודקאסט "דברים שרואים משם" כאן באתר גלובס או באפליקציה המועדפת עליכם. הפרק המקורי עם גליה שילה סום שודר בינואר 2019 וניתן למצוא אותו כאן ובאפליקציות.