טל פרלמוטר מקים את "הקרקס" וינהל את קמפיין ישראל ביתנו

פרלמוטר, עד לאחרונה שותף בשמעוני-פינקלשטיין, פרש מהמשרד והקים סוכנות עצמאית • אחרי עזיבתו של פרלמוטר, תומר פולישוק מונה למנהל הקריאטיב הראשי של המשרד

טל פרלמוטר / איור: גיל ג'יבלי
טל פרלמוטר / איור: גיל ג'יבלי

הפרסומאי טל פרלמוטר, עד לאחרונה שותף בשמעוני-פינקלשטיין, פרש מהמשרד והקים סוכנות עצמאית. פרלמוטר הקים סוכנות חדשה שנקראת "הקרקס", שתנהל בין היתר את קמפיין הבחירות של מפלגת ישראל ביתנו - כך נודע לגלובס.

עוד נודע כי אחרי עזיבתו של פרלמוטר מונה לתפקיד מנהל הקריאטיב הראשי של המשרד תומר פולישוק, שעבד לפני כן במשרדי פרסום שונים כמו מקאן, ליאו ברנט, ולעומק התודעה.

משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין הפגין בעבר נכונות יוצאת דפן לקדם אנשי קריאטיב ולהפכם לשותפים. הדוגמה הבולטת ביותר הייתה שילובו של קובי ברקי (לשעבר יד-ימינו של הפרסומאי גדעון עמיחי), שהצטרף כבכיר למשרד, הפך לבעל מניות, ושמו הפך לחלק משמו של המשרד.

בשלהי תקופתו של ברקי בשנת 2012 הצטרף פרלמוטר למשרד, לאחר שש שנים של תפקידים במקאן. פרלמוטר קיבל על עצמו את הובלת הקריאטיב של לקוחות מפתח כמו הרץ, אוטו סנטר, סאני, וואלה שופס, ואחרים, ובהדרגה נכנס לנעליו של ברקי עד שפרש. ב-2016 הוא מונה לשותף במשרד, וגם שמו הפך לחלק משם המשרד שהשתנה לשמעוני-פינקלשטיין-פרלמוטר. כאמור, בשנה האחרונה הוא החליט לפרוש, וכעת משרדו מנהל את קמפיין הבחירות של ישראל ביתנו.

נזכיר כי בשונה מבעבר, רוב משרדי הפרסום הגדולים נמנעים מלטפל בלקוחות פוליטיים ומותירים את הזירה לפרסומאים עצמאיים או למשרדים קטנים. כפי שנחשף לאחרונה בגלובס, את קמפיין הפרסום של מפלגת "הישראלים" יוביל צור גולן, מבעלי משרד הפרסום C&M סאצ'י. בקמפיין כחול לבן מטפלים און גולדשטיין וטל רביב ממשרד הפרסום לעומק התודעה וכן הפרסומאי לשעבר ספי שקד שעוסק בשנים האחרונות בקמפיינים פוליטיים. את הקמפיין של מפלגת יש עתיד מנהל הפרסומאי רמי יהודיחה, מבעלי משרד הפרסום LEAD.