צור גולן ינהל את הפרסום של רון חולדאי בבחירות

אתמול עלה לאוויר קמפיין ראשון של "הישראלים", הכולל שילוט חוצות בו נראים נתניהו וחולדאי וביניהם הכיתוב "יש בישראל רק שני מנהיגים. בחרו את שלכם" • מנהל הקמפיין של יש עתיד יהיה רמי יהודיחה

רון חולדאי / צילום: מץ 76
רון חולדאי / צילום: מץ 76

הפרסומאי צור גולן ינהל את הפרסום של מפלגת "הישראלים" בראשות רון חולדאי - כך נודע לגלובס.

גולן, אחד מאנשי הקריאטיב הוותיקים בענף, עשה חלק ניכר מהקריירה שלו במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שם עבר במשך 14 שנה את כל הדרך מקופירייטר מתחיל למנהל בכיר. לאחר התרסקות המשרד הוא חבר לפרסומאית ענת בר-נתן, השניים הקימו משרד משותף, ובהמשך חבר אליהם הפרסומאי אלון הוכדורף שהביא כנדוניה הסכם ייצוג לסוכנות הפרסום m&c Saatchi.

לאחר מספר שנים של פעילות, בשנה האחרונה בעת משבר הקורונה נקלע משרדו של גולן לקשיים ועבר לשכון במשרדי יהושע TBWA. נראה כי בתקופה האחרונה המשרד מתאושש מעט ונערך להשקה מחודשת של הפעילות.

אתמול (ב') עלה לאוויר קמפיין ראשון של מפלגת "הישראלים", הכולל שילוט חוצות בו נראים נתניהו וחולדאי וביניהם הכיתוב: "יש בישראל רק שני מנהיגים. בחרו את שלכם".

יצוין כי מנהלי הקמפיין של חולדאי הם איתי בן חורין וטל אלכסדרוביץ.

רוב הפרסומאים במשרדי הפרסום הגדולים נמנעים בשנים האחרונות מלקחת חלק בקמפיינים פוליטיים. יוצא דופן במובן הזה היה עידו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם BBDO, שניהל במערכות הבחירות של 2019-2020 את הקמפיין של כחול לבן. הר-טוב לא ממשיך לקמפיין הנוכחי, אולם מנהלי משרד הפרסום לעומק התודעה, און גולדשטיין וטל רביב, ימשיכו עם גנץ גם לסיבוב הנוכחי. אליהם יחבור הפרסומאי לשעבר ספי שקד, שמתמקד בשנים האחרונות אך ורק בקמפיינים פוליטיים בארץ ובעולם. שקד ניהל בעבר את הקמפיינים של פוליטיקאים כמו נפתלי בנט ואריה דרעי.

הפרסומאי ומנהל הקמפיין של יש עתיד יהיה רמי יהודיחה, שמלווה את יאיר לפיד כבר שלוש מערכות בחירות. נזכיר כי יהודיחה ליווה את לפיד גם בחבירה לכחול לבן, אבל בשל כיפופי ידיים (בעיקר מסחריים) בין כל מי שטיפל בקמפיין לאחר האיחוד, כשמצד אחד אנשי הר-טוב (שבאו עם גנץ) ומהצד השני יהודיחה (שהגיע עם לפיד), בחר יהודיחה לסגת, והסתפק בייעוץ אישי ללפיד. עתה הוא חוזר לקדמת הבמה כמנהל הקמפיין.

גם בגזרת הליכוד לא צפויים שינויים רבים בגזרת הפרסומאים: משרד הדיגיטל ארג'נטרו ופליקס ימשיך לנהל את תקציב הדיגיטל של המפלגה. נזכיר כי בשנים האחרונות הדיגיטל מהווה את ההוצאה הגבוהה ביותר בקמפיינים הפוליטיים. מנהל הקמפיין של הליכוד יהיה ישראל איינהורן מפרסום אלנבי.