שליחי תן ביס מחו על היחס אליהם בכבישים: "אנחנו לא שקופים"

במסגרת המחאה יצאו פעילי התאגדות ועד עובדי תן ביס בהסתדרות וחברי הנוער העובד והלומד לכבישים באזורי הפעילות המרכזיים של השליחים, וחילקו להם סרטים שחורים

שלט מחאה של עובדי תן ביס / צילום: אגף הדוברות בהסתדרות
שלט מחאה של עובדי תן ביס / צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

שליחים של חברת משלוחי האוכל תן ביס קיימו היום (א׳) מחאה ברחבי הארץ בקריאה לעורר את המודעות הציבורית לשמירה על חייהם בכבישי הארץ. כחלק מהמחאה עונדים השליחים סרט שחור, כאות הזדהות עם חבריהם שנפגעו לאחרונה בתאונות דרכים.

במסגרת זאת יצאו היום פעילי התאגדות ועד עובדי תן ביס בהסתדרות וחברי הנוער העובד והלומד לכבישים באזורי הפעילות המרכזיים של השליחים, וחילקו להם סרטים שחורים. לפי הודעת ההסתדרות, לקחו חלק במחאה "מאות שליחים".

"המחאה צמחה בצורה ספונטנית, וזו קריאה לנהגים ולנהגות להבין שאנחנו לא שקופים", נמסר מוועד העובדים של תן ביס, כשהם מוסיפים כי "כמו שאנחנו קוראים לחברינו לעבודה לנהוג בזהירות בזמן השליחות, כך אנחנו רוצים שציבור הנהגים יפקח עיניים ולא יפספס אותנו".

עוד אמרו בוועד: "אנחנו פועלים בסולידריות בכל תחום השליחים, כי אנחנו לא מוכנים שנופקר. על הנהלות חברות השליחים להבין עד כמה מטריד המצב ולדאוג לביטחונם של השליחים - אם זה בציוד הגנה מתאים ואם זה בביטוח משופר - ולא להתנער מהמציאות הקשה בכבישים בישראל".