ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של טבעול

ראובני פרידן הצטרף למכרז בשלב מאוחר יחסית, לאחר שבאסם, בעלת השליטה בטבעול, הוחלט להרחיב את מספר המשרדים שמתמודדים על התקציב גם לכאלה שאינם נמנים עם מערך הפרסום של החברה • על התקציב התמודדו גם גליקמן שמיר סמסונוב, אדלר חומסקי ויורם דמבינסקי

מפעל טבעול / צילום: תמר מצפי
מפעל טבעול / צילום: תמר מצפי

למערך הפרסום של אסם נכנס משרד פרסום חדש: לגלובס נודע כי משרד הפרסום ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של טבעול.

כפי שנחשף בגלובס, ראובני פרידן הצטרף למכרז בשלב מאוחר יחסית, זאת לאחר שבאסם, בעלת השליטה בטבעול, הוחלט להרחיב את מספר המשרדים שמתמודדים על התקציב גם לכאלה שאינם נמנים עם מערך הפרסום של החברה.

ההצטרפות של ראובני פרידן למכרז איננה טריוויאלית. המשרד מטפל בתקציב הפרסום של המותג עוף טוב, שמציע מוצרי מזון קפואים שאמורים לשמש תחליף למזון ביתי קל להכנה. 

תקציב הפרסום של טבעול טופל עד לאחרונה על ידי גיתם BBDO, שוויתר עליו כדי להתמודד על תקציב "תנובה מזון" הפועל באותן קטגוריות פעילות. ההימור התברר בטווח הארוך כמשתלם, מאחר שגיתם אכן זכה במכרז.

לראובני פרידן יש תקציב המשיק במידה מסוימת לקטגוריה זו - תקציב הפרסום של המותג עוף טוב של תנובה. לפי מקורות במשרד, ראובני פרידן קיבלו אישור מעוף טוב להתמודד על התקציב.

מערך הפרסום של אסם המחזיקה בטבעול כולל את גיתם BBDO, המטפל בתקציבים של חטיבות הקולינריה, המאפה, הקורפורייט וטבעול; גליקמן שמיר סמסונוב, המטפל בתקציבים של מותגי נסקפה וגלידות נסטלה; מקאן תל אביב, המטפל בתקציבים של דגני הבוקר, נסטי, צבר, פורינה וחטיבת החטיפים של אסם; ויורם דמסינסקי, המטפל בתקציב הפרסום של מטרנה.

לאחר שהתברר כי לא רק גיתם לא יתמודדו על התקציב אלא גם מקאן, הוחלט בחברה לפתוח את ההתמודדות למשרדים נוספים ולצרף גם את אדלר חומסקי וראובני פרידן. בתום שלב המצגות נופו אדלר חומסקי ודמבינסקי, וכעת נודע כי בתקציב זכה כאמור ראובני פרידן.

סתיו יואלי, מנהלת חטיבת מזון קפוא ומצונן באסם, מסרה בתגובה: "אנו מודים למשרדים שהשתתפו במכרז על העבודה המאומצת ועל הרעיונות היצירתיים והמושקעים שהוצגו לנו. ההכרעה לא הייתה קלה, ובסוף התהליך החלטנו לצאת לדרך עם ראובני פרידן. עולם תחליפי הבשר והמזון מן הצומח מתפתח במהירות וקונה כל יום צרכנים חדשים שמודעים לבריאות, לקיימות ולתזונה נבונה. החדשנות שיצאה מטבעול לפני יותר משלושה עשורים נמכרת כיום בהצלחה גדולה באירופה, ובכוונתנו להמשיך בהובלת הקטגוריה עם פתרונות טעימים וחדשניים".