HOT מעלה את מחירי ערוצי הספורט וה-VOD; כמה יעלו עכשיו?

עדכון המחירים לחלק מלקוחות החברה ייכנס לתוקף ב-1 במרץ • לטענת HOT, הסיבה להעלאת המחירים היא התייקרות זכויות השידור של אירועי הספורט והתייקרות התוכן

מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין / צילום: רמי זרנגר
מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין / צילום: רמי זרנגר

חברת HOT מעלה מחירים. לדברי החברה, עדכון המחיר נובע מהתייקרות חדה בעלויות התוכן בשנים האחרונות, לרבות עלויות זכויות השידור של אירועי ספורט. עדכון המחירים לחלק מלקוחות החברה ייכנס לתוקף החל מ-1 במרץ, וללקוחות אלה יישלח עדכון מבעוד מועד.

HOT תעדכן את תעריף שירות ה-VOD בתוספת של 5 שקלים בחודש ל-40 שקל, ואת התעריף החודשי לחבילת צ'רלטון (ספורט 1, ספורט 2 , ספורט 3 וספורט 4) בתוספת של 8 שקלים לחבילה, שתעלה מעתה 82 שקל. מחיר ערוץ ספורט בודד (מהערוצים הללו) יעודכן בתוספת של 6 שקלים בחודש.

במקביל, החברה מעדכנת כי לקוחות ה-VOD יוכלו ליהנות משירות play HOT, אפליקציה המאפשרת לצפות במגוון תכני VOD בכל מקום ובכל זמן על גבי הטלפון הנייד, במחשב או בטאבלט, וזאת ללא כל עלות נוספת למשך שנה.

מHOT נמסר: "כחברה המחויבת לספק ללקוחותיה את חוויית הצפייה הטובה והעשירה ביותר, אנו מרעננים ומחדשים את התכנים כל העת. בשנה האחרונה צריכת התוכן עלתה באופן משמעותי, והצענו אלפי תכנים, ללא כל עלות נוספת, על-מנת לענות על הצרכים והביקוש, ואנו גאים להמשיך ולהציע את ספריית ה-VOD הגדולה בישראל.

"רק בשנה האחרונה העשרנו את התוכן המוצע במסגרת שירות ה-VOD והוספנו אלפי תכנים (יותר מ-5,000 שעות), ללא עלו. בין היתר הוספנו מגוון תכנים לילדים ולנוער, סדרות מובילות מהארץ ומהעולם, סרטים שוברי קופות ועוד. בנוסף, HOT גאה להמשיך ולהיות בית ליצירה הישראלית גם בתקופה קשה זו, והמשכנו להשקיע בהפקות המקור המובילות גם בשנה החולפת.

"בנוסף, תופעה משמעותית שמשפיעה על HOT ועל לקוחותיה היא העלייה החדה והמשמעותית שחלה בעלויות זכויות הספורט. מדובר בכשל שוק עליו HOT מתריעה לאורך שנים. מחירי הזכויות הללו עלו במאות אחוזים לכדי סכומי עתק, אשר מגולגלים באופן ישיר אל חברות הכבלים והלוויין ואינם משקפים את מחיר השוק הריאלי של זכויות אלה".