עיריית תל אביב יפו תשתף פעולה עם תאגיד המחזור אקומיוניטי

שיתוף הפעולה יעשה על מנת לקדם את נושא איכות הסביבה והפחתת כמות הפסולת הרעילה שמועברת להטמנה • וגם מורי הדרך חוזרים בהדרגה לעבודה • אירועים ומינויים 

פח מיחזור / צילום: איל יצהר
פח מיחזור / צילום: איל יצהר

עיריית תל אביב יפו תשתף פעולה עם תאגיד המחזור אקומיוניטי, על מנת לקדם את נושא איכות הסביבה והפחתת כמות הפסולת הרעילה שמועברת להטמנה.

מצנח הזהב

פלטפורמת ההשקעות OurCrowd מינתה את ד"ר חסנאת דאוואן למנהל חדשנות ראשי. דאוואן יוביל את הפיתוח ואת היישום של תהליכים שיתמכו בצמיחתה של OurCrowd. לדאוואן תואר Ph.D במדעי המחשב מאוניברסיטת קולומביה.

איש העסקים בועז רעם מונה ליושב ראש חבר הנאמנים של האקדמית תל אביב-יפו. רעם הוא שותף מייסד וחבר בדירקטוריון של ג’נרל מילס ישראל, מקונצרן המזון העולמי ג׳נרל מילס. בנוסף הוא מכהן כחבר דירקטוריון ושותף בוולטה-בלטינג, חברה תעשייתית שבסיסה בכרמיאל.

קבוצת Data Science Group מינתה את מתי מריאנסקי למנהל מוצר ראשי. במסגרת תפקידו יהיה מריאנסקי אחראי על אסטרטגיית המוצרים של החברה והפיכת הנכסים הפנימיים שפותחו בה למוצרים מסחריים.

חדשות טובות (1)

המותג לוריאל פריז משיק בישראל תוכנית הכשרה למניעת הטרדות מיניות, בשיתוף איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית. התוכנית תציע כלים למניעת התופעה.

חדשות טובות (2)

אחרי שנה קשה, מורי הדרך חוזרים בהדרגה לעבודה. מיזם "יוצאים לדרך" מציע ללקוחות לאומי להצטרף למאות טיולים שיתקיימו בחול המועד פסח ברחבי הארץ.

מצנח הזהב 

יובב שמח מונה למנכ"ל סקאוטקאם, במקום ד"ר ירון זילברמן. החברה מתמחה בפיתוח ויצור פתרונות צילום וידאו זעירים. מצלמה של סקאוטקאם שולבה באחרונה במשימה של NASA בחלל החיצון.

פזית כהן חזות מונתה למנכ"לית ביטוח חקלאי, במקום אלעד שלף. לכהן חזות יש ניסיון של יותר מ-25 שנה בתחום הביטוח ובשנתיים האחרונות היא שימשה כסמנכ"לית אגף אלמנטרי בביטוח חקלאי ומנכ"לית ביטוח חקלאי סוכנות לביטוח.