חברת ה-SPAC של דני ימין וקובי רוזנגרטן גייסה 300 מיליון דולר ותחפש רכישה בישראל

החברה, BYTE Acquisition Corporation, מתכננת לחפש יעד לרכישה בשוק הטכנולוגיה הישראלי • בין היתר תחפש BYTE חברות העוסקות בתחומי התוכנה, SaaS, סייבר, מחשוב ענן, בינה מלאכותית, רובוטיקה, פינטק ועוד •החתם שליווה אותה בהנפקה הוא סיטיגרופ

חברת ה-SPAC בהובלת אנשי ההייטק הישראלים דני ימין וקובי רוזנגרטן השלימה גיוס של 300 מיליון דולר בנאסד"ק. החתם שליווה אותה בהנפקה הוא סיטיגרופ.

החברה, BYTE Acquisition Corporation, מתכננת לחפש יעד לרכישה בשוק הטכנולוגיה הישראלי. בין היתר תחפש BYTE חברות העוסקות בתחומי התוכנה, SaaS, סייבר, מחשוב ענן, בינה מלאכותית, רובוטיקה, פינטק ועוד.

חברות SPAC הן חברות שמגייסות כסף מן הציבור כשאין להן פעילות עסקית, במטרה לרכוש חברה קיימת תוך זמן מוגדר, לרוב של 24 חודשים, ואם אינן מצליחות הן מחזירות את הכסף למשקיעים.

מי שמובילים את BYTE הם דני ימין, מי שהיה סגן נשיא מיקרוסופט, שם ניהל את הפעילות בסין, בהונג קונג ובטייוואן, כאשר קודם לכן ניהל את מיקרוסופט ישראל במשך 10 שנים, ויזם ההייטק קובי רוזנגרטן משמש כיו"ר הפעיל של BYTE . בדירקטוריון החברה יכהן כדירקטור עודד מלמד, מי שייסד את חברת Altair וכיום מנהל את חברת Kiralis Technologies . החברה היא אחת ממספר חברות SPAC בהובלת ישראלים, שגייסו או מתכננות לגייס כסף על מנת לחפש יעדים לרכישה בשוק המקומי.