אחרי שהסעירה את וול סטריט: גיימסטופ מפרסמת מחר דוחות כספיים של סוף 2020

מדובר בדוחות הראשונים של החברה מאז הראלי שנערך במניותיה • מחיר המנייה שווה היום כ-200 דולר, פי 10 מהמחיר שהיה לה בתחילת השנה, והשאלה הגדולה סביב הדוחות היא האם החברה תצליח להצדיק את תג המחיר שנלווה למניה שלה

חנות של רשת גיימסטופ / צילום: Shutterstock
חנות של רשת גיימסטופ / צילום: Shutterstock

מאז ינואר, גיימסטופ הפכה ממנייה מדשדשת שרבים מחכים לקריסתה לסמל למאבק דורי בשוק ההון - מנייה שלא ברור אם המשקיעים הצעירים שהתנפלו עליה משקיעים בה כבדיחה, כמרד או כנסיון להרוויח קופה.

מחר (ג') לאחר שהבורסות בניו יורק ייסגרו, גיימסטופ עתידה להוציא את הדוחות שלה, שיסכמו את שנת 2020 בכלל ואת הרבעון האחרון בפרט, ולאחר מכן לקיים שיחת ועידה עם המשקיעים. מדובר בדוחות הראשונים של החברה מאז הראלי שנערך במניותיה. מחיר המנייה שווה היום כ-200 דולר, פי 10 מהמחיר שהיה לה בתחילת השנה, והשאלה הגדולה סביב הדוחות היא האם החברה תצליח להצדיק את תג המחיר שנלווה למניה שלה. 

התחזיות צופות שהדוחות יהיו חזקים לנוכח תקופת החגים של סוף השנה ולנוכח השנה הטובה למשחקי מחשב בכלל. עם זאת, מכיוון שגיימסטופ נשענת על החנויות הפיזיות שלה, רבים גם צופים שהמגבלות שהציבה המגפה ישתקפו בדוחות. החזאים צופים שהחברה תציג רווחים של 88 מיליון דולר. 

נציגי החברה עד כה לא התייחסו באופן רשמי לסחרחורת שעברה המניה מאז ינואר.