אברהם, יהושע, ענבר-מרחב וסיטימדיה מתמודדים על תקציב הפרסום של סלופארק

היקף התקציב, שטופל עד כה במשרד הפרסום חברון-זלצמן, יעמוד על של כ-7 מיליון שקל בשנה

סלופארק - אפליקציה לתשלום עבור חניה / צילום: יח"צ
סלופארק - אפליקציה לתשלום עבור חניה / צילום: יח"צ

משרדי הפרסום יהושע TBWA, פרסום אברהם, ענבר-מרחב וסיטימדיה מתמודדים עת תקציב הפרסום של חברת סלופארק - כך נודע לגלובס. היקף התקציב יעמוד על של כ-7 מיליון שקל בשנה.

תקציב הפרסום של סלופארק טופל במשרד הפרסום חברון-זלצמן, שקיבל אותו לקראת סוף 2020. לאחר הזכייה עלה קמפיין בו כיכבו שניים מכוכבי התוכנית "הישרדות", בני ברוכים ועידו קוז'יקרו.

סלופארק היא אפליקציית תשלום חניה מהנייד בכחול-לבן ובחניונים בכל הארץ. האפליקציה מראה למשתמשים בה על גבי מפת האפליקציה את מיקומם הנוכחי ואת החניות הפנויות בכחול-לבן בקרבתם, מראה מתי החניה התפנתה, ומאפשרת להם לנווט אליה. בנוסף, המשתמשים יכולים לראות באפליקציה חניונים בקרבתם, לראות מה סטטוס התפוסה שלהם, לנווט לחניון הרלוונטי ולשלם בקלות ללא צורך במעבר בעמדת תשלום. בשירות נמצאים מאות חניונים, ביניהם קניונים, בתי חולים ובתי מלון.

בסוף 2020 נרכשה מ.ג.ע.ר, חברת-האם של סלואפרק, על-ידי קרן הפרייבט אקוויטי פורטיסימו תמורת כ-240 מיליון שקל. העניין של הקרן בפעילות סלופארק הייתה אחת מהסיבות העיקריות לביצוע העסקה, בהמשך בוצעו מספר שינויים בהנהלה.

נציין כי המתחרה העיקרית של סלופארק היא אפליקציית פנגו, המחזיקה בנתח השוק העיקרי בתחום זה, בעוד סלופארק מחזיקה בכ-15%.

לפני שבועות ספורים פורסם בגלובס כי החברה מתעתדת לצאת למכרז פרסום עבור שירותי אסטרטגיה, קריאטיב, סטודיו ומדיה.

קרן שיף, CRO של סלופארק, מסרה בתגובה: "סלופארק עוברת תהליכי שינוי עמוקים, ואנו שואפים למכפילי כוח בפרסום ובמדיה דרך עבודה חכמה ואפקטיבית בזירה התחרותית".