מלון בוטיק חדש בתל אביב: אסמבלאז' ברחוב אלנבי

המלון ממוקם בבניין לשימור מחמיר שנבנה בתחילת המאה ה-20 כחלק מה"עיר הלבנה", והוא מציע 20 חדרים בגדלים שונים • המחיר ללילה בחודשים יוני/מאי מתחיל ב-900 שקל לזוג

אסמבלאז'- מלון בוטיק / צילום: יובל גורין
אסמבלאז'- מלון בוטיק / צילום: יובל גורין

תל אביב מתחדשת במלון בוטיק בלב העיר: מדובר במלון אסמבלאז' שממוקם בלב רחוב אלנבי בבניין לשימור מחמיר שנבנה בתחילת המאה ה-20 כחלק מה"עיר הלבנה". המלון מציע 20 חדרים בגדלים שונים. קהל היעד שאליו פונה המלון הוא יחידים, זוגות, משפחות ואנשי עסקים.

המלון שייך לחברת נדל"ן ר.ב אורדור שעוסקת בתחום היזמות והאירוח. החברה מנהלת שלושה פרויקטים מלונאיים, שניים מהם מצויים בקנה: מלון שצפוי להיפתח בחיפה בסמוך לבית החולים רמב"ם שם תוקם מלונית ליולדות לצד 35 חדרי אירוח שיפנו למגזר העסקי. מלון שלישי יוקם באלנבי 122 בתל אביב והוא ימנה כ-50 חדרים.

אסמבלאז'- מלון בוטיק / צילום: יובל גורין
 אסמבלאז'- מלון בוטיק / צילום: יובל גורין

ר.ב אורדור עוסקת גם בתחום של השכרת דירות לטווח קצר שבעקבות משבר הקורונה, חלקן עברו לדירות להשכרה לטווח ארוך. מלון אסמבלאג' שימש בעברו כנכס להשכרה לטווח קצר, אולם הפך למלון בוטיק.

"הסבנו ושינינו את המלון - ממקום ששימש ללינה למקום שמציע חוויית אירוח", אמרה לגלובס גלי שפילר-קרן מנכ"לית המלון. על התזמון של פתיחת מלון בוטיק שבהווייתו פונה לתיירים בשעה שעדיין לא מותרת כניסת תיירים לישראל אומרת שפילר כי בשלב זה עיקר הביקוש הוא בידי ישראלים שמגיעים לנפוש בתל אביב בסופי שבוע, אולם אין ספק שהציפייה היא לשובם של התיירים לתל אביב.

אסמבלאז'- מלון בוטיק / צילום: יובל גורין
 אסמבלאז'- מלון בוטיק / צילום: יובל גורין

המלון כבר עונה על הטרנד שקיבל תאוצה בעקבות הקורונה כאשר עמדת הקבלה שבו פועלת בצורה עצמאית ואוטומטית - הרעיון הזה יישום גם בשני המלונות הנוספים של החברה.

המלון מתפרש על פני שתי קומות והוא כולל גג הפונה אל הים ואל העיר ובו גם פועל ספא. בחלל הציבורי יוצגו תערוכות אומנות מתחלפות כחלק ממיזם גלריה אסמבלאז' - גלריה לאמנות מודרנית. בצמוד למלון שוכן קפה אסמבלאז' המיועד גם לאורחי המלון. לבית הקפה יש חצר פנימית שתוכל לשמש לטובת אירועים. על פי בדיקת מחירים באתר בוקינג המחיר ללילה בחודשים יוני/מאי מתחיל ב-900 שקל לזוג.