שני בניינים ברמת גן פונו לאחר שבור נפער באחת הדירות

הדיירים בבניינים ברחוב אשתאול 5 וברחוב רש"י 10 פונו לבית מלון, לאחר שבור בעומק של כשלושה מטרים נפער באחת הדירות • הסיבה: עבודות לבניית בניין חדש באזור

שני בניינים ברמת גן, ברחוב אשתאול 5 וברחוב רש"י 10, פונו היום מיושביהם, לאחר שבור נפער באחת הדירות ברחוב אשתאול 5. על פי הודעת המשטרה, מדובר בבור בעומק של כשלושה מטרים, ובדיקות נערכות כדי לוודא שאין חשש לקריסה כללית של הבניין. שני הבניינים הוגדרו כמסוכנים.

מעיריית רמת גן נמסר כי הסיבה לקריסה היא עבודות לבניית בניין חדש ברחוב רש"י 12: "במהלך עבודות הבנייה ובניית מרתף תת קרקעי נגרם כשל בקיר הדיפון של הבניין, בכך שנסחפה אדמה מהמגרש הסמוך דרך תחתית קיר הדיפון. רצפה מונחת בדירת קרקע בבניין ישן ברחוב אשתאול 5 קרסה. מהנדסי אתר הבנייה המליצו לפנות גם את המבנה ברחוב רש"י 10 בשל החשש והקרבה. דיירי הבניינים מפונים לבתי מלון לבחירתם על חשבון חברת הבנייה".

עוד נמסר כי כרגע בוחנים כיצד לתקן את התקלה, וכי העירייה אישרה לקבלן לעבוד 24 שעות ביממה על מנת לתקן המפגעים.

מחברת נווה שוסטר הבונה את הפרויקט ברחוב רש"י 12, נמסר כי: "החברה מבצעת עבודות חפירה ודיפון ברש"י 12, וכל האירוע בשליטה מלאה, אנחנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם העירייה ועם כל הגורמים. עשינו את כל ההכנות הדרושות לקראת החפירה וגייסנו את מיטב הכוחות, ועכשיו נחזיר את המצב לקדמותו. גייסנו לצורך העניין את מיטב הכוחות והמוחות. תודה לאל לא קרה שום אסון, ולא נגרם שום נזק לאדם".