לקראת סיום תקופת החל"ת: JobMaster מתקשרים עם משרד פרסום ועולים בקמפיין

הקמפיין של JobMaster ישים דגש על הצורך בשדרוג מיומנויות תעסוקתיות כמו פיתוח של רשת נטוורקינג ופיתוח של כישורים בין-אישיים

אתר JobMaster / צילום: צילום מסך
אתר JobMaster / צילום: צילום מסך

כשבאופק סיום תקופת החל"ת לוחות חיפוש העבודה מעלים הילוך ושבים לפרסם: לגלובס נודע כי אתר JobMaster בחר לראשונה מזה שנים ארוכות משרד פרסום גדול,  יהושע TBWA, שיוביל את קמפיין החזרה לשגרה. החברה נערכת לעלות בקמפיין רחב היקף בו יככב השחקן הישאם סאלימן, ששיחק בעבר בסדרה "פאודה" והיום משחק ב"אזהרת מסע" של הוט וב"מלכת ירושלים" של yes.

JobMaster הוא שחקן ותיק בשוק התקשורת המתמחה בגיוס עובדים, והתחרות העיקרית של החברה הינה מוביל השוק allJobs. כידוע, עולם הדיגיטל שינה באופן משמעותי שוק זה, והחברה, כמו שחקנים אחרים, ממתגת את עצמה כגוף המציע שירותים נרחבים הקשורים לניהול קריירה. באתר מתפרסמות, פרט להצעות משרות במגוון ענפים, גם שירותים כגון צ'ט תקשורת ישירה בין המועמד למפרסם המשרה או כאופציה למעסיקים מוצעת פלטפורמה לניהול כל תהליך המיון.

השינוי בפעילות הלוחות והמעבר מהדפוס לדיגיטל יצר גם שינוי בניהול תקציבי הפרסום, ועיקר המהלכים הפרסומיים מתנהלים בדיגיטל. גם משרדי הפרסום שמטפלים בתקציבים אלה אינם נמנים בדרך-כלל עם משרדי הפרסום הגדולים.

נראה כי הבחירה במשרד פרסום גדול נובעת מהסיטואציה הייחודית בה נמצא בימים אלה שוק העבודה, כאשר בבת-אחת צפויים לחפש משרות מאסה גדולה יחסית של אנשים שייאלצו להתמודד עם תום עידן הסבסוד הממשלתי לחופש שלהם. על רקע זה מתעתדים ב-JobMaster לבצע מהלך פרסומי גדול מהרגיל שיכלול גם מדיות יקרות כמו טלוויזיה.

נזכיר כי כבר לפני חודשיים העלו המתחרים ב-allJobs קמפיין שעסק בחשיבות של חזרה לשוק העבודה, באמצעות משרד הפרסום חוליגנס. הקמפיין התמקד בצורך לרענן קורות-חיים ולהשתמש בממשק שיש באתר כדי ליצור קורות-חיים מעוצבים שיסייעו בפתיחת דלתות.

הקמפיין של JobMaster ישים דגש על הצורך בשדרוג מיומנויות תעסוקתיות כמו פיתוח של רשת נטוורקינג ופיתוח של כישורים בין-אישיים.

לדברי נתן לוי, מנכ"ל JobMaster, שוק העבודה חוזר להיקפי פעילות גבוהים: "בכל ההיבטים אנחנו רואים התאוששות מאוד מרשימה של שוק העבודה. למשל, ישנה עלייה בהיקף המשרות החדשות. רק בחודש אפריל 2021 נרשמה עלייה של 22% בהיקף המשרות החדשות בהשוואה לדצמבר 2020 (בדיוק טרום פרויקט החיסונים). ההתאוששות מורגשת במיוחד בענפי התעשייה, המחשבים, המכירות, שירות הלקוחות והמזכירות".

לדבריו, "גם מצד המועמדים אנחנו רואים הערכות לקראת סיום תקופת החל"ת. בחודש אפריל נרשמה עלייה של 18% במספר קורות-החיים שנשלחו דרך האתר בהשוואה לחודש מרץ השנה, ועלייה של 26% בהשוואה לחודש פברואר השנה".