לקראת הפיכתה לציבורית: איירון סורס סוגרת רבעון עם קפיצה של 96% בהכנסות

איירון סורס נמצאת במהלך מיזוג לספאק מארה"ב לפי שווי של 11.1 מיליארד דולר לאחר המיזוג

תומר בר זאב / צילום: איל יצהר
תומר בר זאב / צילום: איל יצהר

חברת איירון סורס, המפתחת פלטפורמה למפתחי משחקים ואפליקציות, דיווחה היום על תוצאות חזקות לרבעון הראשון של השנה. 

החברה הציגה הכנסות של כ-119 מיליון דולר ברבעון, עלייה של 96% ביחס לרבעון המקביל. הרווח התפעולי התזרימי המתואם (EBITDA) עמד על 39.5 מיליון דולר ובשורה התחתונה רשמה החברהרווח נקי של כ-10 מיליון דולר.

איירון סורס נמצאת במהלך מיזוג לספאק מארה"ב לפי שווי של 11.1 מיליארד דולר לאחר המיזוג. חברות ספאק, נזכיר, הן חברות שמגייסות כסף מהציבור במטרה למזג לתוכן פעילות תוך פרק זמן מוגדר. 

 איירון סורס נוסדה בשנת 2010 על ידי תומר בר זאב (המנכ"ל) והאחים רועי, אייל ואיתי מילרד. החברה תתמזג ל-Thoma Bravo Advantage, חברה של קרן הפרייבט אקוויטי האמריקאית Thoma Bravo (שרכשה בעבר את אימפרבה שהקים שלמה קרמר) בעסקה שכוללת גם הזרמת הון של 2.3 מיליארד דולר, מתוכם 1.3 מיליארד דולר במסגרת הנפקה פרטית (PIPE).

לפי נתוני IVC, עד כה גייסה החברה 120 מיליון דולר, ובין המשקיעים בה המייסדים (המחזיקים לפי הערכות כשליש מהחברה), וכן הקרנות ויולה ונצ'רס, 83 North, דיסרפטיב, סבן ונצ'ורס, לאומי פרטנרס וכלל תעשיות. לפי IVC ב-2019, קרן CVC רכשה כרבע ממניות החברה בעסקת סקנדרי לפי שווי של 1.55 מיליארד דולר - כאמור לעומת 11.1 מיליארד דולר כעת. 

"הישגנו תוצאות חזקות מאוד ברבעון הראשון השנה, עם 96% צמיחה בהכנסות
ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, ושיעור צמיחה בהכנסות מלקוחות קיימים של 176%", אמר תומר בר זאב היום. "תוצאות אלו הן עדות לחוזק של הפלטפורמה שלנו, והערך שהיא מספקת ללקוחותינו. הצמיחה החזקה בשורה העליונה ולצידה הרווחיות הגבוהה, עולות בקנה אחד עם הביצועים ההיסטוריים של החברה והיכולת שלה להמשיך ולייצר ערך לבעלי מניותיה עם הפיכתה הצפויה לחברה ציבורית".