עובדי בזק בינלאומי ממשיכים בעיצומים: מעכבים סליקת חיוביים

עובדי בזק בינלאומי דורשים לנהל מו"מ על עתיד החברה, זאת ברקע הכוונות של ההנהלה לפצל אותה • ההנהלה הודיעה לעובדים כי היא מזמינה אותם למו"מ ביוני • בינתיים העובדים מעכבים פעולות חיוניות, ביניהן סליקת חיובי הלקוחות • טרם נאמד היקף הנזק כתוצאה מאי הגבייה

לימור ליברמן-לביא, יו"ר ועד עובדי בזק בינלאומי / צילום: אורלי שניידר
לימור ליברמן-לביא, יו"ר ועד עובדי בזק בינלאומי / צילום: אורלי שניידר

לסכסוך העבודה בבזק בינלאומי עדיין אין פתרון באופק. העיצומים בחברה נמשכים, ונראה שכל עוד הצדדים לא ייכנסו למו"מ אינטנסיבי, הנזקים רק יילכו ויחריפו. עובדי בזק בינלאומי דורשים שיכנסו איתם למו"מ על עתידה של החברה, זאת ברקע הכוונות של ההנהלה לפצל אותה ולמזג את החטיבה הפרטית עם yes ואת החטיבה העסקית להקים מחדש כחברה נפרדת.

עובדי בזק בינלאומי מנהלים מאבק ארוך בנושא, כאשר מנגד הנהלת החברה הודיעה להם כי היא מזמינה אותם למו"מ ביוני - כמו את נציגי העובדים של יתר החברות-בנות פלאפון ו-yes.

בינתיים העובדים מעכבים פעולות חיוניות ולקוחות החברה לא קיבלו עד כה את החשבוניות לתשלום. גם סליקת החיובים לא התבצעה ב-2 לחודש, כאשר מחר, ה-10 לחודש, אמורה להתבצע גבייה נוספת, שלא תתקיים. בנוסף, העובדים טוענים כי לקוחות החברה לא מקבלים שירות תיקונים, והשיחות ללשכת מנכ"ל החברה מופנות לפניות הציבור.

בזק דיווחה על העיצומים בחודש שעבר לבורסה. כרגע אין אומדן להיקף הנזק כתוצאה מאי הגבייה.