סטיפל ממליץ על מניית נובה בפרמיה של 11%: "לנצל כל חולשה לרכישת מניות"

נובה פרסמה דוחות ורשמה ברבעון הראשון הכנסות של 84.1 מיליון דולר, צמיחה של 38% מהרבעון המקביל שבו פרץ משבר הקורונה בעולם, והרווח הנקי (Non-GAAP) צמח ב-37% ל-20.5 מיליון דולר • החברה צופה הכנסות של 84-92 מיליון דולר ברבעון השני של 2021.

מנכ"ל נובה, איתן אופנהיים / צילום: איל יצהר
מנכ"ל נובה, איתן אופנהיים / צילום: איל יצהר

חברת נובה , המספקת פתרונות מדידה לבקרת תהליכי ייצור מוליכים למחצה, נסחרה היום (א') בבורסה בת"א בעליות לאחר שעלתה בשני ימי המסחר האחרונים בוול סטריט בעקבות דוחות הרבעון הראשון. נובה רשמה ברבעון הראשון הכנסות של 84.1 מיליון דולר, צמיחה של 38% מהרבעון המקביל שבו פרץ משבר הקורונה בעולם, והרווח הנקי (Non-GAAP) צמח ב-37% ל-20.5 מיליון דולר. החברה צופה הכנסות של 84-92 מיליון דולר ברבעון השני של 2021.

לאחר הדוחות, בבנק ההשקעות סטיפל המליצו לנצל כל חולשה זמנית במחיר המניה לרכישת מניות נובה, משום שלהערכתם היא צפויה לעלות. מניית נובה עלתה בכ-32% מתחילת השנה, אך נחלשה בימים שלפני פרסום הדוחות מרמות מחיר שהתקרבו ל-100 דולר (לכ-93 דולר כעת). כלכלני סטיפל העריכו כי סל המוצרים של נובה ממקם אותה בעמדה מצוינת להרוויח מההשקעות הגדלות בשוק בקרת התהליך בייצור השבבים בשנים 2021-2022. המלצת הבנק על מניית נובה היא "קנייה" במחיר יעד של 103 דולר, שגבוה ב-11% מהמחיר הנוכחי.

במקביל, בנק ההשקעות נידהאם העריכו כי העובדה שנובה היא חברה ישראלית, שאינה נדרשת לרישיונות מיוחדים לייצא את מרבית הטכנולוגי שלה לסין, מהווה יתרון שיאפשר לחברה להגדיל את נתח השוק שלה בסין, שם ניכרת עלייה בהשקעות בקרב יצרני השבבים.

נובה, בניהולו של איתן אופנהיים, נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב ושווי השוק שלה הוא 2.6 מיליארד דולר.