המתכנת צועד על קיבתו: קבוצת מחניודה של אסף גרניט תפעיל מסעדות לעובדי לייטריקס

הקבוצה תפתח שתי מסעדות חדשות בקמפוס של חברת ההייטק הירושלמית לייטריקס • כ–500 עובדי החברה ייהנו מתפריט של שלוש ארוחות ביום, מתחם אוכל רחוב, שתי קפיטריות חלביות ו–14 מטבחונים שפזורים ברחבי המשרדים • עלות המהלך נאמדת בעשרות מיליוני שקלים

אסף גרניט / צילום: תמי בר ישי
אסף גרניט / צילום: תמי בר ישי

קבוצת מחניודה, בהובלת אסף גרניט ואורי נבון, תפתח שתי מסעדות חדשות בקמפוס של חברת ההייטק הירושלמית לייטריקס. כ-500 עובדי החברה, שמפתחת אפליקציות לעיבוד תמונה וסרטונים במובייל, ייהנו מתפריט של שלוש ארוחות ביום, מתחם אוכל רחוב, שתי קפיטריות חלביות ו-14 מטבחונים שפזורים ברחבי המשרדים. עלות המהלך נאמדת בעשרות מיליוני שקלים.

שיתוף-הפעולה בין שני הצדדים הירושלמיים החל ב-2019, כאשר לייטריקס אירחה את קבוצת מחניודה לפעילות חברה, ומאז התחזק הקשר בין המנכ"ל ד"ר זאב פרבמן (שהוא גם אחד המייסדים) לבין גרניט ונבון. 

בשנת הקורונה, כאשר הסגרים שהונהגו בישראל הובילו לסגירת מסעדות, הוקמה בלייטריקס מסעדת פופ-אפ של מחניודה, שסיפקה את הצרכים הקולינריים של צוותי החברה שהגיעו לעבוד בקפסולות.

נזכיר כי בנובמבר האחרון פורסם כי קבוצת מחניודה תפעיל שש מסעדות בקמפוס החדש של חברת WIX בתל אביב. המהלך צפוי להתרחש בתחילת 2022, והקבוצה אמורה להציע שלוש ארוחות ביום ל-3,000 עובדים. עוד פורסם כי האופרציה הקולינרית הזו תופעל באמצעות אפליקציה ששתי החברות יפתחו יחדיו.

המהלכים הללו הם חלק מהתחרות הגדולה על עובדים בענף ההייטק, והרי ידוע שהמתכנת צועד על קיבתו. נזכיר כי כבר לפני כמה שנים גוגל ופייסבוק חתמו על הסכמים עם האחים המסעדנים יורם וארי ירזין (בעלי המסעדות "קפה איטליה" ו"מגזינו"), ואילו מיקרוסופט חתמה לפני שנה וחצי על הסכם עם השף חיים כהן לתפעול שישה מתחמי מזון עבור 2,500 עובדי המתחם שלה בהרצליה.