מצטרפת חדשה לבורסת ת"א: אידומו הונפקה לפי שווי של 344 מיליון שקל

החברה הישראלית שעוסקת בתחום הווידאו לעסקים גייסה בהצלחה 75 מיליון שקל ותצטרף למסחר בימים הקרובים • בין לקוחות החברה: ג'י פי מורגן, אמריקן אקספרס, פלייטיקה ועוד

מייסדי אידומו, מימין: אסף פוגל, ירון קליש ודני קליש / צילום: דרור סיתהכל
מייסדי אידומו, מימין: אסף פוגל, ירון קליש ודני קליש / צילום: דרור סיתהכל

חברת אידומו (Idomoo), שפיתחה טכנולוגיה חדשנית בתחום הווידאו בהתאמה אישית לעסקים, דיווחה היום (ב') שהשלימה בהצלחה הנפקה ראשונית לציבור (IPO), ובימים הקרובים יחלו מניותיה להיסחר בבורסה בת"א. במסגרת ההנפקה, שכללה גם מרכיב אופציות, גייסה החברה כ-75 מיליון שקל לפי שווי של כ-344 מיליון שקל לפני הכסף (בהנחת מימוש אופציות שהוענקו לגורמים שונים).

החברה פועלת בתחום הווידאו בהתאמה אישית באמצעות מערכת SaaS, ופיתחה מערכת המשדרגת משמעותית את התקשורת של חברות עם לקוחותיהן והופכת אותה לחכמה, מדויקת ואפקטיבית יותר. הטכנולוגיה של אידומו מאפשרת לחברות לשפר את יכולות שיווק המוצרים והשירותים שלהן, באמצעות חיבור של עולם הווידיאו עם עולם ה-Big Data ליצירת סרטונים פרסונאליים המבוססים על נתונים הרלוונטיים לצרכן הקצה.

לחברה כ-150 לקוחות, בהם תאגידי ענק כמו ג'י פי מורגן, פידליטי, אמריקן אקספרס, וודאפון, פלייטיקה, וורנר ברוס ו-Ubisoft. לפי הודעת החברה, בכוונתה להרחיב את פעילותה לתחומים נוספים כגון בריאות, תיירות, תחבורה ועוד, וכן להרחיב את המיקוד העסקי שלה גם לעסקים קטנים-בינוניים.

כמקובל בשוק בו פועלת החברה, החברה מודדת את תוצאותיה באמצעות מדד הכנסה שנתית מתחדשת (ARR), שמתאר את ההכנסה המתקבלת משימוש בשירותי פלטפורמת ה-SaaS של החברה. ה-ARR של אידומו בסוף שנת 2020 הסתכם בכ-10.4 מיליון דולר.

בהנפקה נטלו חלק שורה של גופים מוסדיים מהמובילים בשוק הישראלי. את ההנפקה הובילו החתמים דיסקונט קפיטל ואוריון חיתום. ההנפקה לוותה על ידי עוה"ד אודי אפרון, יהודה גינדי ומשה לשם ממשרד מ.פירון ושות'.