מצטרפת באיחור: פייסבוק משיקה את Audio rooms כמתחרה לקלאבהאוס

הפיצ'ר החדש יאפשר שיחות באודיו בשידור חי דרך האפליקציה, כאשר בשיחות יוכלו להשתתף עד 50 דוברים ומספר בלתי מוגבל של מאזינים • פייסבוק נזהרת עם התפוצה של הכלי החדש, ולכן בשלב זה היא מאפשרת רק לאישי ציבור ולחשבונות מאומתים בארה"ב ליצור חדרים

חדרי אודיו של פייסבוק / אילוסטרציה: פייסבוק
חדרי אודיו של פייסבוק / אילוסטרציה: פייסבוק

מצטרפת באיחור: פייסבוק משיקה את המתחרה שלה לקלאבהאוס - פיצ'ר בשם "Audio rooms". החדרים האלה דומים בשימושם לקלבהאוס ולספייסס בטוויטר ולמעשה מאפשרים שיחות באודיו בשידור חי דרך האפליקציה. בשיחות יוכלו להשתתף עד 50 דוברים ומספר בלתי מוגבל של מאזינים. מארחי החדרים יכולים להזמין אחרים שיכולו לדבר איתם או להאזין.

פייסבוק נזהרת עם התפוצה של הכלי החדש, ולכן היא מאפשרת רק לאישי ציבור ולחשבונות מאומתים בארצות-הברית ליצור חדרים. החשבונות האלה יוכלו לפתוח חדרים רק במסגרת iOS.

מבחינת פייסבוק, מדובר בפיצ'ר שהם רוצים לחשוף ליותר אנשים, והשירות החדש יקודם בראש הניוזפיד, מעל לסטוריז שיש בראש העמוד. כמו אצל המתחרות, כולם יכולים להיכנס לשיחה ולדבר אם הם בפנים.

החדרים יופיעו גם בקבוצות בפייסבוק, שם המנהלים יכולים לאפשר את השירותים החדשים, גם עבור חברים שאינם מאומתים. פייסבוק מסרה כי תאפשר לכמה קבוצות נבחרות להשתמש בפיצ'ר החדש, אבל תרחיב את האפשרויות בהמשך.

בנוסף, פייסבוק מתחילה להוסיף פודקאסטים לזירה שלה. הגושלים יכולו להאזין לפודקאסטים במקביל לגלישה בפייסבוק. על-פי הודעת החברה, "הפיצ'ר החדש יציע תחילה מספר פודקאסטים נבחרים, ובשבועות הקרובים יתרחב לפודקאסטים נוספים".

פייסבוק תאפשר למשתמשים להאזין לפודקאסטים דרך עמוד הפייסבוק של היוצרים או דרך הניוז פיד. החברה תאפשר להאזין גם כשמסך המכשיר כבוי.