אשטרום זכתה במכרז להקמת 219 דירות להשכרה ארוכת-טווח בבני ברק

הקבוצה תשלם לרמ"י 127 מיליון שקל על הקרקע ועוד 75 מיליון שקל עלות פיתוח

הפרויקט של קבוצת אשטרום בבני ברק / הדמיה: טוטם הדמיה ואנימציה
הפרויקט של קבוצת אשטרום בבני ברק / הדמיה: טוטם הדמיה ואנימציה

החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל הודיעו הבוקר (ה') על זכייתה של קבוצת אשטרום  במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת-טווח בבני ברק. הפרויקט כולל 219 יחידות דיור להשכרה ארוכת-טווח שייבנו ב-5 בניינים, בשילוב כ-500 מ"ר מוסדות ציבור וחזית מסחרית של כ-900 מ"ר.

קבוצת אשטרום תשלם לרמ"י 127 מיליון שקל על הקרקע ועוד 75 מיליון שקל עלות פיתוח.

הפרויקט הוא חלק משכונה עתידית שתכנונה אושר על-ידי הותמ"ל בשנת 2018. תוכנית תמ"ל 1045 (בני ברק צפון) משתרעת על שטח של 788 דונם הממוקם מצפון לשטח העירוני הבנוי של בני ברק ולדרך אם המושבות, מזרחית לכביש 4 ודרומית לנחל הירקון. מדובר בשטח שהיה מיועד בתוכנית מוקדמת לתעסוקה (בב/572) ועבר שינוי יעוד למגורים. בנוסף ל-2,100 יחידות דיור בצפיפות של 22 יח"ד לדונם, התוכנית מציעה גם שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של 120,000 מ"ר. 

הפרויקט של חברת אשטרום בבני ברק / הדמיה: טוטם הדמיה ואנימציה
 הפרויקט של חברת אשטרום בבני ברק / הדמיה: טוטם הדמיה ואנימציה

קבוצת אשטרום, הזוכה במכרז, תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 20 שנים באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על-ידי דירה להשכיר.

מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד, מסרה: "מודל 'דירה להשכיר' מציע מגורים בשכירות ארוכת-טווח בפרויקט מנוהל ומפוקח, בסטנדרט גבוה ובתנאי ודאות, גמישות ויציבות לאורך זמן. דווקא עכשיו, בתנאי אי-ודאות כלכלית, הפרויקטים שאנו משווקים בשיתוף עם רמ"י מציעים אלטרנטיבה זמינה המאפשרת לשוכרים ליהנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, מבלי לשאת בעול המשכנתה".