היחסים הקודמים עם בנק הפועלים ואל על ובקשה אחת לא שגרתית: הסכם ניגוד העניינים של מנכ"ל האוצר נחשף

בהסכם מבקש בלינקוב להישאר חבר דירקטוריון בנת"ע למשך 45 יום מאז כניסתו לתפקיד באוצר • בנוסף, מחזיק בלינקוב ב-100% ממניות של חברת מירבלין ייעוץ, שבין לקוחותיה בנק הפועלים והסוכנות היהודית

רם בלינקוב, מנכ"ל משרד האוצר / צילום: דוברות משרד האוצר
רם בלינקוב, מנכ"ל משרד האוצר / צילום: דוברות משרד האוצר

הסכם ניגוד העניינים של מנכ"ל האוצר רם בלינקוב נחשף. ראשית, מבקש בלינקוב להישאר חבר דירקטוריון בנת"ע, שעמד בראשו, למשך 45 יום מאז כניסתו לתפקיד באוצר.

בנוסף, מציין בלינקוב בהסכם כי הוא מחזיק בחברות מירבלין השקעות, שמחזיקה במניות אינטל טק, בתיק ניירות ערך והשקעות בנדל"ן ומתן אשראי בחו"ל. בנוסף, מחזיק בלינקוב ב-100% במניות של חברת מירבלין ייעוץ. בהצהרה, מציין בלינקוב כי לחברות אין זיקה או קשר למשרד האוצר.

בנוסף, מציין בלינקוב כי "לפני חודשיים הענקתי שירותי ייעוץ בהיקף קטן למרכז השלטון המקומי בכתיבת חוות דעת בנושא הקמת רובד אזורי בתחום השלטון המקומי מעל הרשויות המקומיות".

עוד בהצהרתו בלינקוב מבהיר כי הוא מחזיק במניות בשיעור של 50% בחברת עמרב השקעות בע"מ ואלו יעברו לידי נאמן שזהותו תאושר במשרד. לבלינקוב גם מניות סחירות בבורסה וגם הם יעברו תוך 30 ימים לנאמנות עיוורת.

בנספח להסכם מתאר בלינקוב את רשימת הלקוחות של חברת מירבלין ייעוץ שאינן חברות פרטיות, אשר שירותי הייעוץ הסתיימו בשנה שקדמה לכניסתו לתפקיד, וכן את החברות שעדיין לא השלימו את התשלום האחרון עבור שירותי הייעוץ שהעניק בלינקוב. ברשימה נמנים: בנק הפועלים, קופה לתגמולים ופנסיה שח עובדי הסוכנות היהודית, הסוכנות היהודית, תאגיד המחזור אל"ה וחברת אל על.