תוקנה התקלה הנרחבת בשירותי הטלוויזיה של סלקום

החברה לא מסרה פרטים על היקף התקלה, ובסביבות השעה 22:30 הודיעה על תיקון התקלה בסלקום TV • זמני המתנה ארוכים נרשמו במוקדי החברה

תקלה בשירות הטלוויזיה של סלקום / צילום: תמונה פרטית
תקלה בשירות הטלוויזיה של סלקום / צילום: תמונה פרטית

חברת סלקום דיווחה אתמול (א') על תקלה נרחבת בשירותי הטלוויזיה שלה בקרב חלק מלקוחותיה. התקלה לא כללה שיבושים בשירותי האינטרנט של החברה. 

בסביבות השעה 22:30 אמש הודיעה החברה כי התקלה בשירות סלקום TV תוקנה, וכי שירות הטלוויזיה החיה חזר ללקוחות. החברה התנצלה בפני הלקוחות על התקלה שחוו.

התקלה בשירותי הטלוויזיה של סלקום התפרסה לכל הלקוחות ללא הבדלים בסוג התשתיות. כלומר גם לקוחות סיבים וגם לקוחות שמקבלים את השירות על גבי תשתית בזק סבלו מהתקלה.

יחד עם זאת, לסלקום יש מעט מאוד לקוחות על גבי תשתיות הוט, ובדיקה בקרב לקוח כזה מגלה שהוא דווקא ממשיך לקבל שירות. לחברה יש  בסך-הכול 260 אלף לקוחות טלוויזיה.

התקלה החלה בעקבות הפסקת חשמל שאירעה באזור נתניה והפילה את מערכות הטלוויזיה למרות כניסת הגנרטורים לפעולה. כתוצאה מכך אירעו מספר תקלות שרשרת, בין היתר בעקבות החום הכבד והעובדה שמערכות המיזוג נאלצו להתמודד עם עומסים חריגים. הבעיה הייתה בעומס שהיה על המערכות ובניסיונות של הלקוחות לקבל שירות שוב ושוב. ניסיון העבר בתקלות בחברות אחרות מלמד כי רק כאשר יורד העומס ניתן להחזיר את השירות בהדרגה. בתוך כך, לקוחות דיווחו על זמני המתנה ארוכים במוקדי החברה.

נציין כי סביר להניח שסלקום תידרש לפצות את הלקוחות שלה, כפי שעושות חברות התקשורת בדרך-כלל בעקבות תקלות נרחבות.