רעש לבן במשרד ושיחת טלפון עם כל עובד שחולה: ההמלצות של מנכ"לית AIG

לאיזה מלון היא מגיעה כדי לאכול, מה היא קוראת כדי להשיג ביצועים טובים יותר, ומה היא עושה כדי לאזן את המדדים הגופניים? • 5 ההמלצות של יפעת רייטר, מנכ"לית AIG • מדור חדש

יפעת רייטר / צילום: אוהד רומנו
יפעת רייטר / צילום: אוהד רומנו

יפעת רייטר (49), נשואה + 2, גרה בתל אביב. התחילה את דרכה ב-AIG לפני שני עשורים, ומכהנת כמנכ"לית בשנתיים האחרונות. מתרגלת יוגה ופילאטיס וחובבת קונדיטוריה.

1. ספר ניהול

"מוטיבציה", דניאל פינק
השנה האחרונה, שבה עבדנו הרבה מהבית, הפכה את החדרת המוטיבציה בעובדים לאתגר ניהולי יותר מאי פעם. בספר נטען כי הסוד להשגת ביצועים טובים וסיפוק בעבודה הוא היכולת לשלוט בחיינו, ללמוד וליצור דברים חדשים ולהועיל לעצמנו ולסביבה שלנו.

2. אפליקציה

White Noise Lite
לצערי, בלוח הזמנים הרצחני שלי בלתי אפשרי לעצור הכול ולעשות יוגה. האפליקציה הזאת היא תחליף קטן וטוב. עם אוזניות דיסקרטיות באוזניים, כמה דקות של רעשים לבנים וצלילים מרגיעים מאפשרות להחזיר את הנשימה והדופק למדדים שלווים ומאוזנים יותר.

3. פרוזה

"מנצחת", ישי שריד
בלי יותר מדי ספוילרים: קשה שלא להתחבר למתח המובנה, שהוא גם ישראלי מאוד, בין המחויבות של הגיבורה לערכים שנותרו עמה מהקריירה הצבאית לבין הדילמה המשפחתית הפרטית שלה.

4. מסעדה

ג'ורג' וג'ון
בשנה וחצי האחרונות אכלנו הרבה יותר בבית בגלל הקורונה, והבישול הביתי שלנו השתדרג פלאים. עם זאת, יש מסעדה אחת שאנחנו אוהבים להגיע אליה, ג'ורג וג'ון של השף המדהים תומר טל, שממוקמת באחד המלונות היפים יותר בתל אביב, מלון דריסקו. המסעדה מושקעת ומוקפדת עם אוכל מזרח תיכוני עכשווי ומקורי.

5. טיפ ניהולי

יחס אישי
אני מקפידה להתקשר לכל עובד שחלה, ומוצאת כל הזדמנות לקיים שיחות שעוסקות באנשים עצמם ולא רק בעבודה, זאת מתוך הנחה שעובדים צריכים את המילה הטובה.