קבוצת אדלר-חומסקי משיקה חברת ייעוץ עסקי וטכנולוגי

החברה נקראת "אקסלרנט", ומנהל אותה ערן מונד, שכיהן בתפקידו האחרון בקבוצה כסמנכ"ל אסטרטגיה באינטראקשן - הזרוע הדיגיטלית של קבוצת אדלר-חומסקי • החברה תיתן ייעוץ עסקי-טכנולוגי ללקוחות המבקשים לעבור תהליכים של טרנספורמציה דיגיטלית

ערן מונד. יעמוד בראש אקסלרנט / צילום: עופר חג׳יוב
ערן מונד. יעמוד בראש אקסלרנט / צילום: עופר חג׳יוב

מגמת טשטוש הגבולות בין תחומי הייעוץ, הפרסום והטכנולוגיה ממשיכה לחלחל לשוק בישראל. קבוצת אדלר-חומסקי משיקה בימים אלה חברה חדשה, שאמורה לעסוק בייעוץ עסקי-טכנולוגי ללקוחות המבקשים לעבור תהליכים של טרנספורמציה דיגיטלית.

החברה נקראת "אקסלרנט" (Accelerant), ומנהל אותה ערן מונד, שכיהן בתפקידו האחרון בקבוצה כסמנכ"ל אסטרטגיה באינטראקשן - הזרוע הדיגיטלית של קבוצת אדלר-חומסקי. מונד הצטרף לאדלר-חומסקי ב-2010 כפלנר במחלקת אסטרטגיה. בהמשך עזב והקים סטארט-אפ בשם goshow, מכר בו את חלקו והצטרף לעמית אוחיון בחברת ilx (היום idx). כעבור שנתיים הוא חזר לקבוצת אדלר-חומסקי.

תהליכי בניית החברה החדשה החלו לפני שנה, בעת שאמיר גיא כיהן עדיין כמנכ"ל משותף באדלר-חומסקי והיה מופקד על תחום החדשנות. השניים ביקשו לתת מענה לתופעת החיבור בין חברות ייעוץ מובילות לסוכנויות פרסום שעד היום פעלו במקביל, ובשנים האחרונות (בעיקר בעולם) החלו להציע מוצרים משותפים.

כפי שנחשף בגלובס לפני מספר חודשים, סוכנות הייעוץ דלויט רכשה את משרד הפרסום אוסום בדיוק מתוך אותה זווית הסתכלות. במהלך החודשים שחלפו עזב גיא את תפקידו באדלר לטובת מיזם חדש עם חברת פייבר, ומונד הוביל מאז בעצמו את בניית החברה.

אקסלרנט אמורה ללוות את כל תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחותיה ולפעול במודל של One Stop Shop המלווה ארגונים בתהליכי שינוי.

"אקסלרנט היא חברת הייעוץ הראשונה והיחידה בישראל שצמחה מתוך סוכנות פרסום, וכיום היא משמשת כמנוע צמיחה משמעותי ללקוחות הקבוצה ומחוצה לה", אומר מונד. "משבר הקורונה יצר אינספור הזדמנויות והאיץ את הצורך בהטמעת טכנולוגיות חדשות בארגונים רבים, לצורכי התייעלות והתאמה לעידן החדש.

"הקבוצה פועלת לייצר ערך משמעותי וחדשני עבור שותפיה, ואקסלרנט היא נדבך מוביל שייקח אותנו צעד קדימה. כקבוצה שחרטה על דגלה הובלה בכל תחום שבו היא פועלת, זיהינו הזדמנות לפרוץ את הגבולות שבין פרסום לייעוץ, וליצור חיבור עמוק לביזנס של הארגונים שאותם אנחנו מלווים".