עו"ד עפרה לוי מונתה למנהלת המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה

לוי, המכהנת כמשנה לפרקליט מחוז דרום, תחליף את עו"ד דן אלדד, שניהל את המחלקה בשמונה השנים האחרונות • "אעשה כל שניתן על-מנת שתצלח דרכה בתפקידה החדש, וכמובן שנתחיל בהליך החפיפה בהקדם האפשרי", כתב אלדד בעמוד הפייסבוק שלו

עו״ד עפרה לוי, מנהלת המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה / צילום: דוברות משרד המשפטים
עו״ד עפרה לוי, מנהלת המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה / צילום: דוברות משרד המשפטים

מינוי מפתיע: עו"ד עפרה לוי, המשנה לפרקליט מחוז דרום, מונתה היום (ב') למנהלת המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. זאת לאחר שעו"ד דן אלדד, שניהל את המחלקה בשמונה השנים האחרונות, סיים את תפקידו.

ועדת המכרזים בראשות פרקליט המדינה עו"ד עמית איסמן העדיפה את עו"ד לוי על פני שורת בכירים בפרקליטות, ביניהם המועמד שנחשב למוביל - עו"ד מאור אבן חן, סגן מנהל המחלקה הכלכלית ומי שניהל את פרשיית פאינה קירשנבאום.

בין המועמדים הנוספים היו עו"ד ארז פדן, המשנה לפרקליט מחוז ירושלים; עו"ד יוחאי בן שמואל, מנהל מחלקה במחלקה הכלכלית; ועו"ד נועם עוזיאל מפרקליטות מיסוי וכלכלה.

עו"ד אלדד כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "עפרה ואני חברים ותיקים עוד מימי הלימודים בפקולטה למשפטים, דרך ההתמחות ולאורך מסלול השירות בפרקליטות. אני גאה בחברותי עם עפרה, אדם מרשים מקצועי וערכי מהמעלה הראשונה.

"אין לי ספק שיחד עם הכוחות המצוינים שנמצאים במחלקה הכלכלית, אחת מיחידות האיכות במערכת אכיפת החוק והשירות הציבורי בכלל, עפרה תמשיך לצבור הישגים חשובים ומרשימים, ואעשה כל שניתן על-מנת שתצלח דרכה בתפקידה החדש, וכמובן שנתחיל בהליך החפיפה בהקדם האפשרי".