בעקבות התגובות מצד הגולשים: OnlyFans בולמת את האיסור על העלאת תוכן מיני מפורש

פחות משבוע אחרי ש-OnlyFans הודיעה כי תאסור על העלאת תוכן מיני מפורש החל מחודש אוקטובר, היא ככל הנראה עושה פניית פרסה: "הפסקנו את השינוי המתוכנן", נכתב בחשבון הטוויטר של החברה • ההחלטה הושהתה בינתיים, ולא בוטלה - והודעה רשמית ליוצרים תישלח בקרוב

OnlyFans / צילום: Shutterstock, Konstantin Savusia
OnlyFans / צילום: Shutterstock, Konstantin Savusia

הרשת החברתית OnlyFans משהה את ההחלטה שלה לאסור תוכן מיני מפורש מחודש אוקטובר לאחר שקיבלה תגובות נרחבות על שינוי המדיניות המתוכנן. הרשת החברתית נוסדה ב-2016 וטוענת שיש לה יותר מ-130 מיליון רשומים ויותר מ-2 מיליון יוצרים.

למרות שהרשת החברתית לא נוצרה במיוחד בשביל פורנו, התוכן הפך לשימוש המרכזי והנראה ביותר בפלטפורמה. לפי השינוי שהיה מתוכנן, עדיין היה מותר להעלות תמונות וסרטונים בעירום - אך בתנאי שהם תואמים את המדיניות של החברה.

"תודה לכולם שהשמעתם את קולכם. הבטחנו הבטחות שקשורות לתמיכה בקהילה היוצרים המגוונת שלנו והפסקנו את השינוי המתוכנן של 1 באוקטובר. OnlyFans תמשיך לספק בית לכל היוצרים", נכתב בחשבון הטוויטר של החברה.

חשוב לציין שהחברה לא מפרטת מה הן ההבטחות שהבטיחה. על פי ההודעה המוקרית של החברה, השינויים האלו נדרשו בגלל לחצים גוברים מצד "שותפים בנקאיים וספקי תשלומים". החברה מנסה לגייס כסף ממשקיעים חיצוניים לפי שווי של יותר ממיליארד דולרים. "על מנת להבטיח את הקיימות לטווח ארוך של הזירה שלנו, ולהמשיך לארח קהילה כוללת של יוצרים ומעריצים - עלינו לפתח את הנחיות התוכן שלנו", אמרו בחברה. נראה כעת, כי ההצהרה בעיקר מוכיחה שהחברה הצליחה לפתור את הבעיות מול אותם "שותפים בנקאיים".

חשוב להזכיר כי ההחלטה הושהתה, ולא בוטלה. בציוץ המשך החברה הבהירה שהודעה רשמית ליוצרים "תישלח בקרוב".