מסעדה נטולת יומרה בהוד השרון והרצאה על דחיינות כפייתית: ההמלצות של מנכ"לית סודהסטרים ישראל

המסעדה היפנית ("ללא הסטייל") שהיא תמיד חוזרת אליה, הספר שההסלמה האחרונה גרמה לה לקרוא והשאיפה להיות מנהלת אותנטית • 5 המלצות של מנכ"לית סודהסטרים ישראל סטלה קריוף

,סטלה קריוף  מנכלית סודה סטרים / צילום: איל יצהר
,סטלה קריוף מנכלית סודה סטרים / צילום: איל יצהר

סטלה קריוף (53), נשואה + 3, גרה במתן. מכהנת כמנכ"לית סודהסטרים בשנתיים וחצי האחרונות. בתפקידה הקודם שימשה כמנכ"לית TNS KANTAR. סטלה עלתה לארץ בגיל 10 ממולדובה וגדלה באשקלון. בצבא שירתה בלהקה צבאית, ולפני שנתיים הקימה הרכב מוזיקלי שמופיע בקביעות.

1. פרוזה

גדר חיה, דורית רביניאן
זה סיפור אהבה בלתי נשכחת של סופרת נפלאה שכותבת ברגישות על הקונפליקט היהודי־ערבי שאנו חיים כעם, כמדינה וכאינדיבידואלים. חזרתי אליו שוב אחרי שנים, כנראה על רקע ההסלמה האחרונה. ההבנה שהדו־קיום שלנו כל כך שברירי מעוררת שאלות קשות על האופן שבו שני הצדדים רוצים להמשיך לחיות ולשגשג בישראל.

2. מסעדה

יאמטויה
המסעדה היפנית בהוד השרון, שאין בה יומרות או סטייל, אלא פשוט אוכל משובח, היא אחד המקומות האהובים עלינו כמשפחה. הקימה אותה השפית איה יאמאטאני ז"ל (טאקאמארו, אונאמי) והיא מנוהלת היום בידי משפחתה, ששומרת על המסורת בקפידה.

3. הרצאת טד

בתוך המוח של דחיין מדופלם, טים אורבן
טד הוא מעיין שופע של רעיונות וחוכמה. מכל אחת מההרצאות האלה אני מתייקת לעצמי טיפ או משפט שמשפר אותי. באחרונה ששמעתי טים אורבן מספר על הניסיונות שלו להתנער מההרגל לחכות עם המשימות שלו עד הרגע האחרון.

4. יעד לחופשה

אבריטניה, יוון
במרחק של שעתיים בלבד נמצא חבל הארץ אבריטניה שביוון. האזור הררי, מלא מים, מדהים ביופיו, לא מאוד מתויר, האנשים בו מקסימים והאוכל משובח. מומלץ לצאת בו לטיול ג'יפים עם חברת טריפולג'י.

5. טיפ ניהולי

אותנטיות ואומץ
לאפשר לעצמכם להיות חשופים, להבין שאתם לא תמיד יודעים ובטח לא הכול, לא לפחד לשאול שאלות וכל הזמן ללמוד - מעובדים, מקולגות, ממנהלים ומכל מקור שיכול להזין ולעורר השראה.