הממשל הסיני ממשיך ללחוץ על חברות הגיימינג: אישור המשחקים החדשים הושעה באופן זמני

אחרי שהרגולטורים בסין קבעו שקטינים מוגבלים לשלוש שעות משחק בשבוע, הממשל שם מטיל פצצה נוספת: תהליך אישורי משחקי הרשת החדשים במדינה מושעה באופן זמני

אנשים משחקים במשחקי מחשב באינטרנט קפה בסין / צילום: Shutterstock, xujun
אנשים משחקים במשחקי מחשב באינטרנט קפה בסין / צילום: Shutterstock, xujun

ממשלת סין השעתה באופן זמני את תהליך אישורי משחקי הרשת החדשים במדינה, וגורמת לסערה בתעשיית הגיימינג במדינה. המהלך הזה של הממשל הסיני נועד כדי להמשיך במאבק נגד התמכרות צעירים למשחקים, כך פורסם ב-South China Morning Post.

לפי גורמים המעורים בפרטים, ההחלטה הזו נחשפה במהלך פגישה שהתקיימה השבוע בין נציגי ענקיות הגיימינג בסין Tencent ו-NetEase לבין הרשויות הסיניות, ובראשן הרגולטור בתחום הגיימינג במדינה the National Press and Publication Administration (NPPA) ומחלקת הפרסום של המפלגה הקומוניסטית הסינית. במהלך הפגישה דנו איך ליישם את ההגבלות החדשות על משחקי וידיאו לקטינים. בסיכום רשמי של הפגישה שפורסם על ידי סוכנות הידיעות הממשלתית Xinhua לא הוזכר מידע על השעיית אישורים למשחקים חדשים.

לא ברור כמה זמן ההשעיה הזו תימשך, ומשמעות המהלך היא ש"הכל בהמתנה". גורם נוסף אמר שאישורי משחקים חדשים ימתינו לזמן מה כי המגמה היא "לצמצם את מספר המשחקים החדשים במדינה".

רגולטור הגיימינג בסין, NPPA, שאחראי על רישוי משחקי וידיאו במדינה, לא פרסם את רשימת המשחקים המאושרים לחודש אוגוסט - ושבר את שגרת ההכרזה על משחקים חדשים באמצע או בסוף כל חודש מאז מאי 2019.